Romeo&Julieta, frate!

on

            Varianta autohtona!

Am citit pe us and the city (si, apropo, nu te certam, doar imi dadeam si eu cu parerea:)!)  o povestioara despre Gigel &Ginutza ce poate fi usor incadrata la categoria de-a risu’-plinsu’.

Si, poate, n-as fi facut altceva decit sa o citesc + sa adaug si eu un comentariu (vorba celor de la Fara Zahar: „Nu ma pot abtine, bis… „) dupa care mi-as fi vazut de viata mea in continuare, iar de scris as fi scris despre dragoste, prietenie, sinceritate, chestii de-alea motivationale, pozitive, de ridicat moralu’ bla, bla… Nu (virgula!) ca n-ar fi bune si astea, da’ cui dracu ii mai arde in ziua de azi de chestii profunde. Nu-ti stirneste enteresu’, n-are sare si piper, nu e tare, adevarata, mishto, cool etc., ce mai, NU VINDE!

Asa  ca, oricit de mult mi-as fi dorit sa trec peste povestile de dragoste autohtone fara sa comentez (de data asta pe larg ca trebe sa-mi spun ofu’), nu pot!

Ce Gigi&Gina? Insipizi, inodori si incolori (dar vitali!) ca apa! Apa de ploaie…

Hrebe’ jr.&Elenutza a lu’ Base, Iioonn Tziri’ (evident jr.)&Maria (indiferent de starea civila tot Marinescu)… Deja de-acum celebrii Prigoana (sr. de data asta!)&Bahmu’… Nu mai putin celebrii Nutzica Udrea&Cocos&capitanul Base’ – tata lu’ aia mica de mai sus… (Ce? Aveti probleme  cu geometria? Nu va plac triunghiurile?) Aoleu, uitam cuplu’ Iri+Mony=love… Mai sint multi????Chivu&cine e saptamina asta la rind ca eu mi-s batrina si senila si mai uit? Cherida Oana si trubaduru’ Pepe (cam fumati astia din urma, da’ merge!) Hai c-am obosit deja… N.r.: Ordinea e intimplatoare.

La astia, frate, dragoste cu nabadai… Dragoste de bani, de celebritate… Pai ce credeati? Ca vorbim de sentimente… What the fuck is…sentimente?

Toa(n)ta media, da’ toa(n)ta, toa(n)ta!, arata/vorbesc/scriu/ in draci despre cetatenii de mai sus ca despre a doua venire a lui Mesia (pentru privitorii/cititorii pasionati la greu  doar de lumea sou-bizului Mesia=Isus… Cum frate, care Isus? Mintuitoru’… )

Shakespeare ar fi murit si ar fi inviat de ciuda de vreo citeva ori daca ar fi stiut ce povesti rateaza pentru ca s-a nascut atunci si nu acum.

Oare cum ar fi aratat povestea de dragoste a lui Romeo si a minunatei lui Julieta AZI?

El, baiatu’ lu’ tata, bazat, plin de bani, cu masina ultimu’ ragnet, tinut pe la scoli prin strainatate,  (re)venit in frumoasa si eterna Romanie, client frecvent al cluburilor de fitze, inconjurat neaparat de bunaciuni…

Ea, bunaciune, siliconata (da’ nu-i adevarat, e naturala, vorbeste lumea de invidie!), fata doldora de talent plecata pe calea afirmarii, care nu se poate afisa decit la bratul Lui in deja amintitele cluburi de fitze… Ori fata lu’ tata (natural, vezi cazul Eleutza Basesco), ori fata lu’ tata (adoptiv, vezi cazul Viri), neaparat eminenta (superdesteapta, adica) si care nu sta din interes cu El, ci din dragoste (a nu se citi Din dragoste, bre!).

O pun de-o combinatie amindoi, da’ nu prea mult timp ca intervine rutina si lumea ii uita, si-si incep minunata poveste de amoare pe plaiurile mioritice.

Balconu’ e cel din vila lu’ papa, vila pe care batrinul o detine fie la Snagov, fie la Pipera (fie in ambele locatii) si sub balcon e neaparat o piscina. In curte caleasca este inlocuita de o masina bengoasa (pe care, oricum,  nu prea ai pe unde s-o conduci, pentru ca in patria-muma, Romania, nu s-au inventat si starzi pentru ea, da’ asta o stim doar noi, plebea, invidiosii)…

Idila se consuma pe ruta: Capitala Romaniei (in speta, Bucuresti) – locatii exotice, via orase de unde sa-ti procuri o garderoba mai acatarii… Paris, Milano, d-alea’, stiti voi… cu shtaif.

Evident, ca nu recunosc nici de-ai dracu’ ca intre ei ar fi ceva. Pai, nu suspansu’ ne face viata mai frumoasa? Sau ne omoara? Cum era?

Si d-aici incolo povestea se cunoaste… Multa vilva, mult tam-tam, toti vorbesc, toti comenteaza, creste rating-ul, punct ochit, punct lovit.

Tineretul ii ia drept exemplu, batrinii ii blameaza/judeca/condamana… Toti isi dau cu parerea… Dar nu asta a fost scopul, sa-i stie lumea?

Asa ca, ce Ginutza&… cum il chema pe barba-su? Romeo&Julieta, frate… Varianta autohtona!

Ca-i mai tare!

Va pup… dezinteresat! Cum era sloganu’??? A!!! Mi-am amintit… Iubiti-va mult! Bleah…

Cu drag,

Joy

   

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. oana spune:

    😀 eh asta e un cuplu general valabil fara de care nici nu mai stiu ce ne-am face azi(cu toata seriozitatea de care pot sa dispun momentan)

  2. gabriella spune:

    imi vin citeva idei despre ce-am putea face fara ei (na, k-am dat-o in rime fara sa vreau!)… 🙂

Lasă un răspuns

