Am devenit atit de rai?

on

Am devenit atit de rai incit am uitat cum e sa mai fim buni?

Am devenit atit de rai de am ajuns sa IUBIM durerea, umilinta, nedreptatea, suferinta, nepasarea si am ajuns sa URIM fericirea, dragostea, respectul, marinimia?

Am devenit atit de rai incit am pierdut putrea de a mai ierta?

Am devenit atit de rai de am ajuns sa preferam scenele incarcate de violenta in locul celor pline de tandrete?

Am devenit atit de rai ca am uitat bucuria din zimbetul unui copil si starea de bine pe care ti-o da cuvintul „multumesc!”?

Am devenit atit de rai incit nu mai stim sa respectam?

Am devenit atit de rai intr-atit incit nu ne mai pasa?

Am devenit atit de rai (si, culmea, ne face placere!), dar nu avem curajul s-o recunoastem?

Am devenit atit de rai????

Fara rautate,

Joy

Lasă un răspuns

