As da zile de la mine…

on

Da’ p-alea in care nu am timp nici sa ma duc la buda! La serviciu ma refer… Desi se intimpla si acasa sa nu-mi ajunga 24 de ore.

Cica daca te organizezi poti sa faci tot ce ti-ai propus in timp util. Pe naiba! Eu sint mama organizarii! Dar sint unele zile cind nici sa ma organizez n-am timp.

Acum cind scriu sint la serviciu. Am cel putin un milion de lucruri de facut. Desi, trebuie sa recunosc, ca sint si zile cind frec menta! Dar alea nu se pun. Alea sint… bonus! 🙂

Azi am atitea de facut incit pur si simplu nu stiu de unde sa incep… Asa ca pina ma edific eu ce si cum stau si postez pe blog. Poate se mai rezolva si de la sine (d-ar-ar Domnu’!).

Am inceput sa scriu rindurile astea pe la 10.00… Acu’ e  aproape trei (15.00) si o parte din ceea ce aveam de facut si-a gasit rezolvarea si fara mine. Deci proverbul cu”nimeni nu e de neinlocuit” e valabil… Stiti continuarea la el, nu? Ca daca esti de neinlocuit nu vei fi niciodata promovat… 🙂

Asa ca ma pregatesc sa mai inchei o zi de munca! Miine sper sa fie o zi… bonus!

Lume, acasaaaaaaaaaaa! 🙂

Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elena spune:

    pai hai acasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))))

  2. gabriella spune:

    hai, k vine vichendu’ peste noi… 🙂

Lasă un răspuns

