Semnificatia lui “Te iubesc”

on

Simbata seara, pentru prima oara in viata, i-am marturisit unui barbat ca-l iubesc. Intr-o camera mai mult goala, in semiintuneric, gura mea se deschidea aproape inconstient pentru a articula doua cuvinte. Plingeam… Rationalul din mine disparuse complet, mintea mi se golise de ginduri.

Imi imaginasem scena de nenumarate ori. Niciodata asa!

In visele mele cuvintele ieseau firesc si, de fiecare data, in schimbul lor primeam saruturi si mingiieri. Pastrasem cu sfintenie banalul „Te iubesc” ca pe o formula magica. Era amin-ul meu la rugaciunea suprema.

Si, in seara aceea, l-am rostit. Involuntar… sau nu!?

Si tot in seara aceea crezusem ca primisem de la viata toate palmele posibile. Imi imaginasem ca destinul, care isi batuse pina atunci joc de mine, se plictisise si imi daduse, in sfirsit, voie sa ma retrag in coltul meu de univers pentru a-mi linge ranile.

Imi luasem atu la retragere singuratatea. Era cea mai buna prietena a mea. Sau, cel putin, asa ma lasase se cred! Era mereu cu mine, peste tot. Chiar si cind in fata celor din jur imi faceam aparitia alaturi de altcineva, in realitate tot cu ea faceam pereche.

Pina de curind cind mi-am fortat norocul. Ca la un poker pervers, cu miza incredibil de mare, am plusat de parca viata imi pusese in miini o quinta royala. Din pacate, eu nu aveam nici macar o pereche. Am ignorat singuratatea (poate singura care reusea sa tina treaz rationalul din mine) si am pus la bataie banalul meu „Te iubesc”.

Pentru mine era totul. Pentru ca doar el imi mai ramasese…

Din nefericire, cel cu care jucam avea in mina rationalul. Perechea „De ce?”. Mi se cerea justificare, trebuia sa aduc argumente. Am incercat disperata sa gasesc semnificatia lui „Te iubesc”. De undeva, din trecut, se perindau prin fata ochilor mei inundati de lacrimi grele toate partidele pierdute cu viata si materializate in palme. 

N-am reusit sa raspund la „De ce?”. Pur si simplu pentru ca nu aveam habar.

Cum sa aduci argumente rationale la ceva ce doar se simte?

Acum stau si ma gindesc: in realitate, cine e pierzatorul?

P.S.: Bine ai venit pe blogul meu!

Joy

17 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elena spune:

    fericirea este doar pt altii 😦

  2. gabriella spune:

    Nu-i adevarat… E si pentru noi (sau mai ales pentru noi!)… Conteaza doar sa nu le dam voie unor cretini sa ne-o rapeasca…

  3. elena spune:

    de ce crezi ca a zis „de ce?”???
    pt ca se simte vinovat cu ceva ….sau ca nu merita sa fie iubit …ceva de genu ..

  4. elena spune:

    viat ae de tot cacatul ….eu sunt extrem de dezamagita si nu ma mai astept la nimik bun …asta e …

  5. gabriella spune:

    Vrei sa sti de ce a zis „de ce?”… Pentru k e un las… Eu nu sint deloc dezamagita… Intimplari k astea ma fac de fiecare data sa-mi dau seama ce om puternic sint! Daca nu e suficient de destept si de hotarit sa ma pastreze insemana k nu ma merita…

  6. gabriella spune:

    P.S….. Crede k el nu merita iubit… in traducere libera „eu nu ma implic pentru k sint un mare las”… ce spume am eu pe astia si ce-i mai atrag de la o vreme…. zici k am magnet!!!

  7. Ana spune:

    fruntea sus, privirea in fata si tot inainte.
    e greu sa iti zic eu ca iubirea exista, pentru ca m-as minti singura, acum nu mai cred in ea.
    insa viata e lunga, oameni sunt multi, gandeste-te ce vrei si ce meriti.

  8. gabriella spune:

    Iubirea exista… Chiar daca ACUM nu mai crezi in ea… Eu stiu bine ce vreau si sint constienta si de ce merit sa primesc… Si mi-ar mai placea sa stiu ca, celor care ma citesc, reusesc sa le transmit macar putin din curajul si optimismul meu…
    Bine ai venit pe blogul meu, Ana! 🙂

  9. elena spune:

    exista …clar …dar o traiesc altii:)

  10. gabriella spune:

    Mey, tu vrei sa ma superi? Vrei sa vin pina la tine sa te urechez… Ce-am vorbit noi doua mai devreme? 😉

  11. elena spune:

    De ce exista iubire dak oamenii nu stiu sa iubeasca?De ce ….nu mai zic nik…la draq cu toate ! azi mi-am propus sa fiu vesela …asa ca ….”barbatii e porci ” si daca nu ma gandesc eu la ei 🙂

  12. laura spune:

    fericirea nu e pt toata lumea:((asta e viata:((

  13. laura spune:

    :)dar fericirea…ar trebui sa o aiba toata lumea:)

  14. gabriella spune:

    De ce spui tu ca fericirea nu este pentru toata lumea? Hai, fi optimista!!! 🙂 Bine ai venit pe blogul meu.

  15. joramo spune:

    Felicitari pentru lipsa raspunsului la „de ce?”. Daca poti da un raspuns incepe sa se transforme totul intr-un targ „Te iubesc pentru ca…”.
    Ce zici de „Te iubesc in ciuda faptului ca ?”

  16. gabriella spune:

    Eu nu stiu sa argumentez de ce iubesc pe cineva… iubesc si atit! Bine ai venit pe blogul meu, Jor_amo 😉

Lasă un răspuns

