Jocul Destinului

Caţărată pe vîrful unui munte am încercat să dau de tine în adîncimea albastră a mării; dar valurile ei agitate mi-au spus că nu le-ai trecut niciodată pragul crestelor albe de spumă…

Mînă în mînă cu o rază de soare te-am cautat în cotloanele întunecatelor păduri. Dar copaci adormiţi de sute de  ani şi-au clătinat crengile în semn de protest că-i trezisem din somn şi mi-am dat seama că paşii tăi nu călcaseră niciodată pe-acolo…

Pe aripile unui fulg  subţirel de nea am vrut să-ţi dau de urmă în inima înfocată a verilor, însă picăturile de ploaie m-au convins că fiinţa ta se topise asemeni fulgului…

Cu mîinile goale,  cuprinzînd tot Pamîntul, am pipăit bolta cerului şi stelele au început să cadă pe rînd, omorînd una cîte una speranţele mele…

Şi cînd credeam că totul e pierdut, un licurici întîrziat şi obosit mi-a luminat o idee!

… Mi-am dat seama că nu ai fost plecat niciodată, că nicicînd n-ai părăsit inima mea!

(17 iunie 1996)

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elena spune:

    auuuuuuu…mamaaaa ….. :))) cat romantism !!!!

  2. gabriella spune:

    K la 20 de ani….🙂

  3. cristinel spune:

    un text romantic, si banuiesc un suflet frumos… as vrea sa fac cunostinta cu el🙂

    have a nice day!

  4. elena spune:

    „Sa-ti spun ce este dragostea adevarata. E credinta oarba, umilinta fara preget, supunere desavarsita, incredere si daruire impotriva ta , impotriva lumii intregi. Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul întreg celui care ti le va zdrobi.” …deci …mai bine stai in banca ta …zic eu

  5. gabriella spune:

    Wowwww!!!!! Cit „optimism”!!!!!😉;)

Lasă un răspuns

