Am nevoie de…

on

sinceritate. Ce pacat, insa, ca unii au facut din minciuna un adevarat mod de a trai.

tandrete. Sint inconjurata de atita brutalitate ca fiinta mea incepe sa capete insusiri monstruoase.

caldura. Inima mea sta captiva intr-un bloc de gheata si bataile ei abia daca se mai simt.

iubire. Altfel nu stiu sa exist.

TINE. TU de ce ai nevoie?

joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elena spune:

    de liniste …si somn…

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    Citeste povestea cu ingeri k sa faci nani mai bine!!!!
    🙂

    Apreciază

  3. Remus spune:

    Este atat de simplu scris, dar cu atata suflet si patima cum inca rar mai intalnesti! Cred ca, citindu-l, m-am transformat dintr-um pragmatic intr-un romantic! Esti cititoare de ganduri, ca pe al meu l-ai scris deja?!
    PS. Cand l-am citit, prima data, parca era un deja vu!

    Apreciază

  4. gabriella spune:

    Tu oricum esti un romantic… Multumesc de comentariu… Bine ai venit pe blogul meu! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

