Bad feeling

on

Nu stiu citi dintre voi, cei care cititi, veti intelege! Mie, una, imi este foarte greu sa vorbesc despre acest subiect… dar acum imi este si mai greu sa tac.

Vi s-a intimplat vreodata sa simtiti ca urmeaza sa vi se intimple ceva?

Mie da.

Nu „vad” numere la loto sau mai stiu eu ce minuni. Presimt insa, uneori, ceea ce urmeaza sa mi se intimple, stiu exact cum se vor desfasura anumite chestii. Atunci, ceva din mine imi spune ca trebuie sa fiu atenta. Ca un radar, un al saselea simt…

De cele mai multe ori ceea ce mi se intimpla nu este ”de bine”.  Asa ca eu am numit senzatia stranie „bad feeling”.

Este asemeni unei emotii foarte puternice, ca un atac de panica. Nu ma sperie, pentru ca il cunosc deja. Ce ma sperie este ca, desi stiu senzatia, nu pot face nimic pentru a schimba firul evenimentelor. 

Se intimpla oricum! 

Joy

P.S.(adaugat dupa 0 saptamina!): S-a intimplat!!!!!!

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cristia spune:

    😀 Mda.. foarte cunoscuta trairea. Si intr-adevar, se manifesta un pic ciudat. Simt o apasare mai sus de stomac, si mai simt cum devin brusc foarte palida 😀 Dupa care incep incet-incet sa intrezaresc in strafulgerari cam despre ce e vorba si ce ma asteapta.

  2. gabriella spune:

    Sti cit am ezitat daca sa scriu despre asa ceva sau nu…??? 🙂

  3. elena spune:

    da ….e naspa sentimentul ….stii ca o sa ti-o iei …dar mergi mai departe ca tartanu!!! suntem masochisti …unii mai mult decat altii…partea proasta e ca eu si visez diverse chestii…care se intampla … evidenta …nu sunt numere la loto !!
    p.s. Nostradamus …era nascut ca si mine …pe 14 decembrie ….ar trebui sa ma sperie ??? asta am aflat-o de curand …

  4. gabriella spune:

    Nostradamusooo, ia zi-mi… imi iau casa anul asta sau la cit s-a saltat euro nu-mi mai ajung banii nici pentru cort?????????? 🙂

  5. elena spune:

    o sa iti iei…nu ca citesc eu in stele ….dar esti prea dilie ca sa nu reusesti :)))

  6. gabriella spune:

    Sa te auda al de sus 🙂 … poate ai tu un good feeling!!!!

  7. elena spune:

    😛 am citit si la horoscop …anul asta gemenii isi iau casa noua..

  8. gabriella spune:

    Nu spunea la Horoscop si de unde fac rost de bani???? 🙂

  9. cristia spune:

    Pai…de ce ai ezitat? Pana la urma s-a dovedit a fi o traire de care mai au si altii parte 🙂 Mai e posibil sa fi foarte senzitiva si de fapt sa captezi energiile un pic „agitate” ale celorlalti. Asa ca nu te panica si lasa evenimentele sa curga la vale 😉

  10. gabriella spune:

    Chiar nu am ce altceva sa fac… Evenimentele isi urmeaza firul lor. Multumesc pentru sfat! 🙂

Lasă un răspuns

