Feedback la nebunie

on

Am tras cu putere aer in piept, mi-am luat inima-n dinti, am inclestat pumnii si am trecut dincolo de pragul nebuniei.

Am facut pasul cu ochii inchisi, de teama sa nu ma razgindesc.

Cineva imi spusese ca cei care ajung aici viseaza in culori si pierd notiunea timpului.

De dincolo, lumea pe care o lasasem in spatele meu parea de sticla. Rece, transparenta si fragila…

Alergam inaintea gindurilor fara sa iau aminte la urma pe care pasii mei o lasau. Ma ispiteau sa ma opresc imagini ale neimplinirilor, esecurilor, dezamagirilor, dar tentatiile nu erau suficient de puternice.

Am ajuns, intr-un tirziu, la capatul unui drum fara sfirsit si, spre surprinderea mea, senzatia pe care o incercam nu era de oboseala, ci de fericire suprema. 

Simteam nevoia sa tip, dar sunetele refuzau sa sparga tacerea. Tot ce puteam face era sa privesc in interiorul fiintei mele si sa ma cercetez cu atentie.

Lumea cealalta se contura acum din ce in ce mai vag in mintea mea. O farima de rational, insa, refuza sa ma abandoneze! Si, tot din cauza ei, aveam sa ma intorc inapoi de unde venisem…

Fix o secunda… o secunda comparabila cu o eternitate. Atit a durat calatoria mea fantastica!

Cit de cenusiu arata totul in jurul meu acum… Mi-e dor de clipa mea de nebunie!

(Crazy) Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elena spune:

    hmmm …”fosta colega” nu s-a limitat la o clipa de nebunie ….cred ca ii place mult prea mult :))) ai grija :)))

  2. gabriella spune:

    Nebunia mea e constructiva 🙂 … Si fa-ti semnul crucii, vezi k ne urmareshte ghinionul… buhuhuuuuu!!!! :):):):)

Lasă un răspuns

