Dorm

on

De cind s-a trecut la ora de vara parca nu ma mai satur de somn. Ma culc odata cu gainile (asa e vorba, ca nu stiu la ce ora merg galinaceele la culcare!), beau kilograme de bauturi cu cofeina si, cu toate astea, dorm pe mine.

Abia aud ceasul dimineata. De fapt, ma trezesc cu radioul, pentru ca nu suport sunetul ala strident de la ceas.

La munca dorm, pe strada dorm, cind ajung acasa pic de oboseala.

Cred ca m-am nascut obosita, pentru ca alta explicatie nu gasesc!

joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elena spune:

    si euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  2. gabriella spune:

    Welcome in club!!! 🙂

  3. oana spune:

    sincer si eu ,acum oe langa asta mai am si o stare de inutilitate cronica
    in ciuda asta ti-am citit randurile si am zambit

  4. gabriella spune:

    🙂 Merci! Bine ai venit pe blogul meu… si in coltul adormitilor 🙂

Lasă un răspuns

