Cumpărarea unei case in România – sinucidere sau sport extrem?

on

Vreau casă!

O garsonieră, nu foarte mare, dar locuibilă.

Paradoxul la noi este că o garsonieră nouă, într-un complex rezidenţial nefinalizat costă cam cît o bombă în Ferentari (are 15 m2, da’ e finisată şi are televizor LCD, cică!).

Deci, cumpărarea unei case, oricare ar fi ea, în România, cum se numeşte: sinucidere sau sport extrem?

Joy

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mihaela spune:

    Si euuuuuuuuuuuuuuu. Apropo, ce naiba fac aia de la ANL? Ne mai dau sau nu ne mai dau?:) Cum ce? Case;)

  2. Mihaela spune:

    😉

  3. Mihaela spune:

    Ce mult ai scris de cand nu am mai intrat pe net. Vreau si eu calculatorrrrrrrrrrrrr! Sa vb cu fetele 🙂

  4. CristineL spune:

    Pentru unii este sport extrem, pentru altii sinucidere! Ajunsi la o varsta… sa zicem a doua sau poate si mai mult si inca iti doresti macar atat, poti spune ca e sinucidere curata. Daca esti la varsta 1 sa zicem k e un sport extrem… sunt mai multi factori de luat in seama… e un subiect care merita dezvoltat mai mult. Tu l-ai rezumat scurt si la obiect dar prea radical.

  5. gabriella spune:

    Mihaaaaaaaaaaaaaaa, de azi am adresa de mail…. Dupa mai bine de 2 ani, in sfirsitttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Am invins sistemul 🙂 🙂 🙂 Deci, daca vrei calculator, probabil mai ai de asteptat vreo citiva ani… dar sperante exista… important este sa ai rabdare 🙂 🙂 🙂 De cacao!!!
    P.S. Anl???? Ce e Anl??? Teparii aia care ne-au luat bani pe plicuri k sa ne inscriem???? Care te cheama pe tine in fiecare an k sa iti reactualizezi datele, sperind k intre timp ti-ai luat singura casa si ei se spala pe miini???? Care il tin pe stim noi cine la numarul 1 bis de pe vremea cind era bunica fata??? Dspre „Acel” Anl vorbesti??? Astea sint povesti mey… 🙂 🙂 🙂

  6. gabriella spune:

    Cris, pe lung sint doar injuraturile, da’ pen’ ca este un blog respectabil nu le afisez!!! 🙂 🙂 🙂

  7. Mihaela spune:

    Gabitza, cred ca pana la urma imi cumpar laptop. In baza celor care trebuie sa se ocupe de achizitionarea calculatoarelor iesim la pensie.
    Apropo de ANL, anul trecut am fost pe poz. 21 dar nu s-au construit locuinte.
    Anul acesta sunt pe poz. 31 dar traiesc cu speranta ca se va construi ceva, orice.
    PS : tot la 1bis este? Nasol 😉 Inseamna ca eu peste 30 de ani o sa ajung la 1bis 🙂

  8. gabriella spune:

    Adica peste 30 de ani ii da casa si treci tu in locul lui la 1 bis??? Poate o sa fiti vecini 🙂

  9. Nautilus spune:

    Eu zic să aştepţi mai întâi cutremurul – nu mai e mult – şi să vezi oferta (şi ofertanţii) care rămân.
    Ce zic e mai mult logic decât cinic.

  10. gabriella spune:

    Cutremurul de pe piata financiara sau cel de pamint??? Ca tare mi-e teama k o sa vina intii cel de pamint… si astia nu mai lasa din pret 😦

  11. Nautilus spune:

    Păi m-am referit doar la cel de pământ, cu plăcuţele tectonice. De pieţe financiare, economie în genere nu am habar, deşi ar cam trebui.

Lasă un răspuns

