Plictiseală…

on

… şi iar plictiseală. Plus că iar încep să cred că m-am născut obosită. Nu mai am chef de nimic. De cînd a început săptămîna statusul meu de messenger este „Dorm” şi, pe bune, mi-e somn de mor. Numa’ să nu încep să sforăi, că sînt la muncă şi poate îi deranjez pe alţii din somnul lor 🙂 . E vară, miroase a concediu şi toată lumea îşi cam bagă picioarele în el de serviciu.

Nici de scris pe blog nu-mi mai arde. Asta e doar aşa, ca să am şi eu ce să zic!

Plictisealăăăăăă…

Joy

Lasă un răspuns

