Coincidenţe

on

Credeţi în coincinenţe?

Iată cîteva doar dintre mine şi iubitul meu:

– folosim aceaşi marcă de parfum, eu – varianta feminină, el – pe cea masculină

– am facut cursul de calculatoare la aceeaşi şcoală, dar în ani diferiţi (operator PC, nu pentru că ne-ar fi folosit la ceva, dar ne trebuia o diplomă care să ateste… bla, bla)

– numele mic al mamei lui este acelaşi cu numele mic al mamei mele

– amîndouă sînt din acelaşi oraş

– iniţiala numelui nostru este aceeaşi, iar numele noastre sînt formate din acelaşi număr de litere

– el are o soră în zodie cu el, eu un frate în zodie cu mine

– visul fiecăruia, înainte de a fi împreună, era să-şi cumpere o casă; acum e un proiect comun

– ne place marea, ciocolata şi muzica; nu ne plac proştii şi lingăii, frigul

Oare să fie o coincidenţă faptul că ne-am găsit unul pe celălalt?

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. CristineL spune:

    Exagerezi un pic! Deja unele „coincidente” sunt un pic fortate… ar fi primul articol de cand scrii cu care nu sunt tocmai de acord plus ca este clar exagerat. Ai analizat mult?! Da… si eu analizez… dar totusi… plus k unele dintre ele nu au nici o relevanta. Iar argumente pro si contra poti gasi oricand pentru orice daca te straduiesti. E bizar articolul asta… nu vad nici o logica, nici o nota coerenta… E fortat, si asta pentru ca esti prea indragostita si vrei sa arati si sa demonstrezi… lucru cu care sunt de acord dar nici chiar asa! Totusi…

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    Nu este nimic fortat… e adevarat tot ce am scris si daca nu ma crezi pot sa-ti demonstrez… iesi la un suc cu noi si o sa te convingi imediat 😉

    Apreciază

  3. lollipop spune:

    app ce parfum folositi?:)))

    Apreciază

  4. gabriella spune:

    Salut! Cit imi dai sa-i fac reclama??? :))) Bine ai venit pe blog 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

