Mesaj pentru mitocani: să crăpaţi!

on

Ăsta este un articol pe care l-am scris într-un moment în care nenumărate „spume” mă năpădeau… Ştiu că citiţi pe 99% dintre bloguri despre frustrările autorilor aşa că mai bine beţi o bere şi uitaţi-vă pe geam decît să vă mai umpleţi capul şi cu ale mele! 🙂

În ultima vreme sînt ca un magnet pentru toţi imbecilii nepoliticoşi. La serviciu, pe stradă, la bloc, la sala de sport… Peste tot! Aşa că dacă nu spun cuiva ce mă doare acum, nu mai răspund de faptele mele ulterioare! Glumesc 🙂 

Ieri, pe ternul de tenis, un unineuronal urla ca un apucat la mine şi la colegul meu de sală să mergem mai repede de pe marginea terenului pentru că îl incomodăm… Un ramolit cu păr alb în cap, genul care dă dracu’ generaţia tînără pe motiv că e lipsită de respect (!) Vina mea: nu observasem că îi lasase mă-sa moştenire un complex sportiv… Şi ar fi trebuit să învăţ să zbor cînd eram mică, nu s-o frec aiurea pe maidane, şi să trec pe deasupra ca să nu îl deranjez pe trist, nu să merg pe marginea din capăt a terenului, singurul loc, de altfel, pe unde se poate ajunge pe celelte terenuri.

Aşa că la mine paharul s-a umplut şi cred că pe următorul mitocan care mai are ghinionul să ma calce pe bombeuri îl trimit cu adresă directă fix în coana mă-sa care, în loc să-l educe la timp era ocupată să-şi întindă rujul pe mufarină…

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. roxana spune:

    Ah cat mi-a placut articolul asta!Parca ma vad pe mie rabufnind!Oricum tu te-ai descarcat si pentru mine si ai facut-o intr-un mod…esti la inaltime!Tine-o tot asa si am sa-ti ridic statuie!Am si o intrebare:Scrii intentionat cu ”i” din i,in mijlocul cuvintelor?Asa mai descopar si eu o persoana plina de originalitate…

  2. gabriella spune:

    🙂 Pe vremea cînd făceam eu şcoală aşa se scria… Şi mă enervează că, de cîte ori se schimbă miniştrii pe la Ministerul Învăţămîntului, se mai schimbă cîte o regulă gramaticală… Aşa că scriu cum am apucat în clasele primare… Şi la examenul de admitere în facultate tot aşa am scris, deşi regulile erau ca acum, şi tot am intrat 🙂
    P.S. Am şi eu o întrebare… Ai căţel că, dacă îmi ridici statuie, trebuie să-mi ude şi mie cineva soclul? 🙂 🙂 🙂

  3. roxana spune:

    ha,ha!nu am catel…dar daca vrei imi cumpar.am vrut doar sa stii ca imi place blogul tau

  4. CristineL spune:

    Oooh da… aproape ca am avut orgasm la rabufnirea ta! Asa de bine m-am simtit citindu-ti randurile! :))))

    p.s. Regula gramticala mentionala mai sus s-a schimbat inca de prin 1994… deci inseamna ca si in liceu ai scris asa 😛

  5. gabriella spune:

    Cris, eu am făcut liceul la seral, mergea să scriu oricum… 🙂

  6. gabriella spune:

    Merci, Roxy 😉

Lasă un răspuns

