De vacanta!

on

Ei bine, am in sfirsit vacanta! Si nu asa, oricum… 3 saptamini de libertate!!!

Si ca sa va oftic, desi va iubesc, sint la mare, moca, o saptamina. Stiu ca ma laud, dar nu ma pot abtine! Prietenii stiu de ce 🙂

Am cistigat o saptamina la mare, la o Scoala de jurnalism. N-am pupat asa ceva in cei 4 ani de facultate, nici in anul de postuniversitar si acum, cind ceea ce inseamna presa la mine traverseaza o periada de „seceta”, ma trezesc ca am parte de asa ceva.

O fi adevarat ca la barza chioara ii face Dumnezeu cuib?

Mai ales acum, cind , oricum, nu aveam bani de stat la mare o saptamina, ca imi rup de la gura ca sa string de o amarita de casa.

Atit!

Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. deea spune:

    buna joy!
    imi place mult blogul tau! scrii foarte bine si am observat ca ai reusit sa modifici headerul la acest tip prezentare. eu nu ma pricep asa de bine si m_am tot straduit si nimic…daca m_ai putea ajuta as aprecia…deea_deyutza_21@yahoo.com
    felicitari inca o data pentru blog!

  2. gabriella spune:

    Buna Deea si bine ai venit pe blogul meu! Scuze k iti scriu abia acum, dar vreo 3 saptamini am fost plecata si nu mi-am actualizat blogul, deci…
    Am inteles k „header” este poza care apare pe blog… nici eu nu ma pricep prea bine, te-ai prins, nu? 😉
    In „Administrator site”, dai clic pe Prezentare si-ti alegi tema. Eu am Freshy 1.0 de Julien De Luca. Sub bara de elemente ale blogului apare o alta bara de elemente ale temei respective. Da clic pe Almost Spring, apoi pe Advanced options si iti selectezi header-ul.
    Succes!

Lasă un răspuns

