Care ai vrut să-mi porţi chiloţii?

on

Am vrut să încep cu fraza „Trăim în România…”, dar cum nu sînt fan Mircea Badea şi nici nu cred că ar trebui să fie asta o scuză pentru faptul că ne comportăm ca o naţie de imbecili, m-am razgîndit.

Aşa că o să încep cu o întrebare:Ce chestii inedite credeţi că se mai fură în Românica noastră dragă?

Păi o să vă spun eu: în ultima zi la mare mi-au furat costumul de baie de pe balcon!

Acum să nu credeţi că aveam cine ştie ce minune de costum de fitze. Era negru, cu nişte şnururi şi îl aveam de vreo 3 ani… nici măcar nu era nou, că dacă avea vreo etichetă pe el, mai ziceam.

Indignarea mea maximă nu vine din faptul că sînt victima unui furt… deşi ar trebui.

Nu-mi vine în minte decît o întrebare: Frate, pardon soro!, CARE-AI VRUT SĂ-MI PORŢI CHILOŢII?

P.S.: M-am întors. Bine v-am regăsit!

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. roxana spune:

    :))vai cat am putut sa rad citind articolul tau…stii,sa nu te gnadesti ca numai o fata ar fi putut sa-ti fure chilotii.sunt atatia barbati care au tot felul de fantezii ciudate…priveste partea buna:poate cineva ti i-a furat ca sa-i foloseasca pe post de talisman.Ce stiu eu?Exact cum ai zis tu…traim in Romania.Doamne cata prostie adunata la un loc in tara asta!Bine ai revenit printre noi!

  2. gabriella spune:

    Merci Roxy! 😉

  3. CristineL spune:

    Poate vreun Transexual! :)) Sau poate Bau-Bau… =)) sau… poate pur si simplu i-a luat vantul… :))

  4. gabriella spune:

    Mey, poate il/o chema Vintul, cine stie… 🙂

  5. Bau-bau spune:

    @Cristinel
    Iooo NUUU !!!
    Ai dovezi… ?
    ..si daca vrei sa stii, eu n-am fost la mare… ca n-am bani …numa` ceva euro.

  6. gabriella spune:

    Si eu care credeam k tu ai fost… Bine ai venit pe blog!
    Si pune-ti euroii la ciorap, vezi k e criza 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

