:(

on

Sînt tristă! Şi pentru că Joy e un blog optimist, nu vreau să vă întristez. Iar am magnet la proşti. De ce intră unii cu picioarele în viaţa altora? Nu vă povestesc, nu merită…

Aşa că nu prea mai am ce să scriu optimist, sînt cam scîrbită de oameni. Iar spun că sîntem o naţie de proşti şi dacă mă contrazice cineva să aducă argumente. Toată „ţigăneala” de care dăm dovadă pe oriunde în lume e pe bune. Asta în detrimentul celor (puţini, e drept!) care mai ştiu ce înseamnă bunul simţ.

Sîntem un popor de „jmecheri” (am scris cuvîntul aşa intenţionat!), sinonim cu prostia.

Dedic articolul vecinilor mei care fac copii, dar sînt prea ocupaţi ca să-i educe. Sînt ocupaţi cu „organizarea” de petreceri pentru puşcăriaşii şi recidiviştii cartierului şi n-au timp să vadă cum copii lor devin delicvenţi de la vîrste fragede.

Lasă un răspuns

