Cine pe cine mai agaţă?

on

Am avut o discuţie aprinsă ieri: cine pe cine mai agaţă azi?

Agaţă doar bărbaţii, sau femeia de azi face ea primul pas? Ştiu că sînt multe de luat în calcul: depinde de oameni, de context, de interese.

Totuşi, mai aşteaptă femeile să fie „băgate în seamă”, sau fac ele primul pas?

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Dan Pop spune:

    Aleg varianta a 2-a 🙂

  2. gabriella spune:

    Si eu la fel… Bine ai venit pe blogul meu! 😉

  3. Nautilus spune:

    Din cate am vazut, femeile sunt cele care plaseaza (constient sau nu) „capcane” cu destinatie speciala. In plasa pot sa cada mai multe creaturi nefericite. Uneori „prada” e pe placul vanatorului, care infasoara mai strans plasa. Alteori nu – si „victima” e impinsa in afara ei ( spre libertate ! ) :).
    Unii bondari sunt insa prea mari pentru plasele de paianjen – si trec prin ele fara probleme…

  4. laura spune:

    Nu stiu ce sa spun…Dar eu nu fac niciodata primul pas atunci cand vine vorba de un baiat(poate sa imi placa enorm).Eu sunt mai de moda veche(sau mai timida:D) si consider ca baiatul trebuie sa faca primul pas.Dar pentru a face baiatul primul pas trebuie trimise unele „semne”…
    Dar in ziua de azi (vorbesc de parca as avea nush cati ani;)) ) tupeul ii pe primule loc. N-ai tupeu,pierzi!!!

Lasă un răspuns

