Bărbaţii şi gagicile virtuale

on

Nu prea mai am timp să scriu pe blog… Eu scriu la muncă, dar acum m-am apucat de făcut o revistă şi în timpul meu liber, în care scriam pe JOY, trebuie acum să scriu despre UE, şi economie, şi politică… D-alea grele, cam prea grele pentru „potenţialul” meu de blondă! 🙂

Dar trebuie să scriu pe blog despre ceva, nu mă pot abţine: bărbaţii şi gagicile virtuale.

Eu am avut cont pe Neogen, pe Noi2, cam vreo lună şi-mi făceam „reclamă” la blog (dacă aia se putea numi reclamă!)… Proastă idee! Au încercat să mă agaţe toţi „eroşii” şi „machomenii” plictisiţi, în căutare de aventuri virtuale 🙂

Nu cred că există bărbat care să nu aibă în lista de mess cel puţin un id al unei gagici luate de pe site-urile de agăţat… vreo „papushik69”, „scumpik_bunadetot”, „dulcik.frecatzik” şi altele (adresele sînt întîmplătoare, nu cred că există).

Nu zic nu, există şi reversul medaliei… gen „sexy.machoman”, „eros_visufemeilor” sau mai ştiu eu cum.

Dar, culmea… La un sondaj făcut fără voia mea printre cunoscuţi, girls&boys, ghiciţi cine are în listă genul asta de id-uri? Hai, că nu e greu…

Da, mey, bărbaţii!!! 🙂

JOY (cel_mai_tare_blog)

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Dan Pop spune:

    Fetelor, cine adauga taurashul_dani in lista ? :> =))

  2. gabriella spune:

    Hahaha… Foarte tare!!!!! 🙂 🙂 🙂

  3. cristinel spune:

    Ai sesizat ceva foarte adevarat. Insa sunt si exceptii. Nu zic ca nu am avut niciodata macar la inceputuri, din curiozitate, asa cum multe incep: curiozitate si necesitate :))) . Insa acum nu am, mi-ar fi rusine sa detin asa ceva, chiar daca nimeni nu stie ce am eu in lista, dar m-as simti patat cu un jet de prostie.

    Oricum foarte bun subiectul, ca multe altele de pe blogul tau. La unele ma oftic ca nu mi-a venit mie ideea inaintea ta de a aborda subiectul 😀

    Weekend plapand :))))) 😀

  4. gabriella spune:

    Tare asta cu „we plapind”! 🙂 🙂 🙂 Lasa, ca ai si tu idei marfa. 🙂

Lasă un răspuns

