Megaoferta Vodafone… Ţeapa a la Vodafone!

on

Am o cartelă de la Vodafone pe care o încarc din cînd în cînd. Este primul meu număr de telefon mobil şi, poate din prea mult sentimentalism, poate ca să nu-mi pierd o parte din contacte, nu am renunţat la ea.

Acum, în apropierea sărbătorilor m-am hotărît „s-o resuscitez”, să-i mai bag cîţiva euro…

Mai ales că Vodafone are promoţie: „Vrei ca următoarea ta reîncărcare de 4 EURO credit să îţi aducă CREDIT TRIPLU? Trimite DA la 300 (SMS gratuit), aşteaptă confirmarea prin SMS şi apoi reîncarcă”

Am trimis un sms şi, într-adevăr, „minunata” companie de telefonie mobilă mi-a dat următorul mesaj: „Eşti înscris în oferta CREDIT TRIPLU! La prima reîncărcare ai în plus 8 EURO credit valabil 7 zile pentru apeluri şi mesaje în reţea conform planului tău tarifar”.

Aşa că, de fapt, nu ai parte de „CREDIT TRIPLU” cum auzi atunci cînd asculţi reclama, ci mai primeşti 8 euro, pe care poţi să-i foloseşti doar în reţea şi doar timp de o săptămînă.

Cum majoritatea cunoscuţilor mei au cam început să renunţe la Vodafone nu prea mai am pe cine să sun şi o să pierd „generoasa” ofertă.

„Mulţumesc” Vodafone!

http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=124153&all=1 (tot o ţeapă)

Joy

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. June spune:

    Iti inteleg dezamagirea, dar tu ai vrea ca intr-o reclama sa ti se dea toate detaliile, normal se spune esentialul si nu detaliul. Atata timp cat este ceva gratuit, un bonus, mai vreti sa fie si valabil tot 30 de zile ca cei 4 E, vreti sa puteti vb din el si national? E ceva care se ofera gratuit, e simplu. E un bonus de 8 E care se consuma tot in Vf. Poporul asta e de vina, ca se caliceste. Se vrea mult si pe bani putini. Nu e teapa, ca doar ai primit ceva.

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    Nu-i obliga nimeni sa ofere astfel de promotii, dar daca o fac, macar sa informeze corect clientii, in ce consta mai exact bonusul… Se numeste „sinceriate” si parerea mea umila, daca vrei, este ca asta ar aduce mai mult profit decit mega-hiper-maxi ofertele care se dovedesc a fi niste tepe…
    Si nu cred ca tot poporul roman asteapta „mokangeli”, generalizezi…
    Multumesc pentru comentariu si bine ai venit pe blogul meu!

    Apreciază

  3. Bau-bau spune:

    Hmm, … si eu sunt de parere ca suna a teapa…

    Apreciază

  4. vlad spune:

    inainte de a va mai inscrie in vreo oferta din aceasta consultati site ul lor … nu neaparat la vodafone la orice altceva … pacalicilor ;))

    Apreciază

  5. gabriella spune:

    Oare asta sa fi fost motivul pentru care au cistigat cei care au dat bancile in judecata atunci cind, din lipsa de informare sau din cauza informarii defectuoase, s-au trezit k platesc niste bani aiurea??? Pentru ca au fost „pacalici”? Sau pentru ca au fost manipulati? (e doar un alt exemplu ca cel de mai sus)
    Sint din ce in ce mai „mindra” de gindirea unora… Wow!!!

    Apreciază

  6. angela spune:

    Se inscrie in procedura cu VW rosu.
    Dai un sms, iar apoi mai dai, ca na… nu iti spun totul, dar banii pe sms i-au luat.
    Pe vremea Connex, parca nu erau asa…
    Ar fi bine sa existe o autoritate care sa ii oblige sa dea toate amanuntele unor astfel de concursuri. Sa obtina practic o autorizatie…:)

    Apreciază

  7. gabriella spune:

    Da, ar fi bine. Multumesc de comentariu si bine ai venit pe blogul meu 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

