taci…

on

pentru că îţi este prea frică să vorbeşti!

pentru că ţi-e teamă de consecinţe!

pentru că eşti un pierzător!

pentru că nu ai curaj să-ţi asumi responsabilităţi!

pentru că eşti prea LAŞ ca să fii fericit!

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cristinel spune:

    … 😦 asa e!

    Apreciază

  2. Dan Pop spune:

    Dar de ce oare cand esti sigur ca ceea ce gandesti e bine parca tot universul comploteaza ca sa-ti spuna ca te inseli? Cand am ajuns la concluzia ca „a tacea” e solutia, vii tu sa-mi demontezi simplu dar eficient toate argumentele mele. Nu e corect! Dar „taci pentru ca o confruntare esti sigur ca e varianta mai proasta” nu poate fi o optiune? Sau „taci pentru ca vorbind o sa dai impresia ca habar n-ai despre ce vorbesti, mai ales daca chiar habar n-ai despre ce o sa vorbesti” ?. ….

    Apreciază

  3. gabriella spune:

    🙂 🙂 🙂 Ai dreptate… Insa eu am scris pentru cineva rindurile de mai sus, care refuza sa mai vorbeasca… intr-un anumit context! Nici nu ma asteptam sa-mi comenteze cineva, eram asa nervoasa atunci 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

