E o fericire să fii bogat?

on

Ce ieftine li se par celor bogaţi toate lucrurile!

Asta a fost prima frază pe care am citit-o azi. Rula pe ecranele amplasate la metrou.

Mi-am zis: Se poate! N-am fost niciodată bogată şi nici nu cred că voi ajunge. Aşa că nu am de unde să ştiu

Dar, chiar e o fericire să fii bogat? Sau ai atît de multe griji încît nu mai ai timp să te bucuri de bogăţie?

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Dan Pop spune:

    Vrei raspunsul scurt sau lung? Scurt: Da. Lung:Da, bineinteles! 🙂

  2. ank's spune:

    da, macar nu se obosesc sa valorizeze lucruri inutile si fara valoare. sau nu.

  3. gabriella spune:

    Nu cumva, bogatii nu mai au decit o singura valoare: banul?
    Bine ai venit pe blog 🙂

Lasă un răspuns

