ATENŢIE LA BUZUNARE!!!

on

Dacă vă duceţi să vă faceţi cumpărăturile în Piaţa Obor, atenţie la ţiganii care vînd la tarabe… Te fură pe faţă şi, din păcate, nu ai cum să reacţionezi!!!

Am fost ieri în Piaţa Obor şi m-am oprit la o tarabă să cumpăr ceva. I-am dat vînzătorului, un ţigan ordinar, aşa cum de altfel sînt majoritatea în piaţă la Obor, o bancnotă de 50 de lei şi, în momentul în care mi-am luat marfa, a schimbat-o cu una de 5 lei. În mîna lui nu mai erau banii pe care eu îi dădusem, ci cei pe care îi luase, cred, de sub tarabă. Am vrut să reacţionez, dar lîngă el mai stăteau doi zdrahoni de vorbă, la fel de mari şi negri ca el. În spatele meu nu mai era nicio persoană şi, oricum, nu sare nimeni să te ajute dacă păţeşti ceva.

Dacă ma acuză cineva de rasism sau alt rahat de genul asta nu pot decît să-i „urez” ce i-am urat şi nenorocitului căruia nu-i mai ajunge cîntarul să fure.

 ATENŢIE LA ŢIGANII CARE VÎND LA TARABE ÎN PIEŢE!!!

Joy

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Lexa spune:

    Imi pare rau. Nu e de glumit cu tiganii… 😦 De aceea eu nu cumpar niciodata de la ei, nimic. Asta e, daca te fura, chiar pe fata, de cele mai multe ori nu poti sa faci nimic si asta doare mai rau decat furtul in sine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

