Altă întrebare

on

Ce e de preferat: un om mincinos, dar care te avertizează să nu ai încredere în el pentru că minte, sau un om sincer, care îţi spune să ai încredere în el, dar care îţi trădează încrederea?

JOY

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. valy spune:

    sincer…un om sincer,sa imi spuna ce are de spus….

  2. Alexander spune:

    daca e sincer nu iti va trada increderea.

  3. gabriella spune:

    Da Valy, si eu tot oamenii sinceri prefer… Bine ai venit pe blogul meu, un blog… sincer! 🙂

  4. Dan spune:

    Toti spun ca prefera oamenii sinceri, asta pana cand adevarul spus de acei oameni, doare. Ceea ce se intampla de multe, de foarte multe ori. Atunci, parca ar prefera sa fie mintiti frumos, iar apoi sa se minta si ei insisi ca ce au auzit si i-au incantat e purul adevar.

  5. gabriella spune:

    Am scris rindurile de mai sus pentru ca cineva m-a mintit frumos. Cineva care spunea mereu ca e un om sincer. Acum mi-e scirba de acel om. Minciunile lui m-au facut sa sufar enorm. 😦

Lasă un răspuns

