Merită să te răzbuni pe un om josnic?

on

https://i2.wp.com/cdn.buzznet.com/assets/users16/marieross11/default/revenge--large-msg-12372582877.jpg

Am avut încredere într-un om pe care îl consideram minunat. Nu o încredere oarbă, asta n-o să am niciodată în cineva. Scepticismul şi raţionalul tipic zodiei mele, loviturile primite de-a lungul timpului, experienţa cu oamenii şi intuiţia mă fac să fiu mereu atentă.

Cu toate astea am acordat o şansă acelui om. L-am ajutat atunci cînd semenii săi i-au întors spatele, cînd era bolnav şi deprimat, şi l-am susţinut atunci cînd îşi pierdea încrederea în el. Gîndeam la fel, avusesem experienţe de viaţă similare şi aveam aceleaşi obiective.Vieţile noastre erau oarecum coincidente. Ceea ce ne cerusem reciproc era respect şi sinceritate.

Am oferit respect şi sinceritate. Am primit, la schimb, minciuni şi trădare.

Simţeam că ceva nu e în regulă şi bănuiam ce. Nu o dată i-am spus că îl bănuiesc de acel lucru. A fost singurul motiv de ceartă între noi doi. De fiecare dată mă făcea să mă simt vinovată că îi reproşam aşa ceva.

N-a trecut multă vreme şi bănuielile mele au devenit certitudine. Era chiar mai mult decît îi reproşasem eu.

Şi, din nefericire pentru el, dovezile peste care am dat (şi pe care le păstrez) îi pot distuge imagine, carieră, viaţă… tot. Iar asta n-ar fi decît începutul. Acţiunile lui (mai bine zis, prostia lui) pot disturge şi vieţile altor oameni, unii la fel de josnici şi de murdari cum s-a dovedit a fi el. Dar pot distruge şi vieţi nevinovate.

Nu regret că am aflat, chiar dacă toată povestea mi-a lăsat un gust amar. Ba chiar sînt fericită că am putut să văd cum este în realitate ACUM şi nu cînd ar fi fost prea tîrziu.

Aş putea să mă răzbun… dar merită?

Joy

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. kaLoo spune:

    Daca il afecta numai pe el, de ce nu?

    Apreciază

  2. Ionut spune:

    Stii doar ce se spune despre razbunare.. indefereanta cred ca e cea mai buna solutie

    Apreciază

  3. gabriella spune:

    Asta am ales si eu, indiferenta. Dar tot o sa-i dau de inteles k il am la mina, doar k sa-i citesc spaima de pe mutra insipida ori de cite ori da cu ochii de mine.

    Apreciază

  4. gabriella spune:

    Bine ai venit pe blogul meu, Ionut! 🙂

    Apreciază

  5. Piticu spune:

    Dar ce faceam? trafic de droguri ? :O

    Apreciază

  6. gabriella spune:

    Cine??? Individu’ din poveste?

    Apreciază

  7. micky spune:

    Iti citesc de 2 zile postarile si pot sa spun cu mana pe inima ca esti foarte talentata, dar asta o stiam. Si talentul tau nu se rezuma numai la scris……

    Apreciază

  8. gabriella spune:

    Nu sint asa talentata si nu stiu de ce crezi asta. Merci oricum si bine ai venit pe blogul meu! 😉

    Apreciază

  9. Boris spune:

    Sunt cam cinic si imi pare rau dar razbunate! Era o vorba „Razbunarea arma prostului” dar asta merita 🙂

    Apreciază

  10. gabriella spune:

    Cine stie daca merita… Bine ai venit pe blogul meu, Boris. 😉

    Apreciază

  11. Ionut spune:

    Bine te-am gasit, mult succes in continuare!

    Apreciază

  12. gabriella spune:

    Mercic! Si tie 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

