Prietenii ştiu de ce?

on

Am o problemă de socializare de la un timp. Efectiv, nu mai suport o seamă de oameni. Nu numai că nu-i mai suport, dar am şi o tendinţă nebună de a-i pune la punct. Verbal, direct, fără menajamente. Diplomaţia mea s-a dus naibii. Nu mai am puterea să înghit falşii, ipocriţii, profitorii, mitocanii, infatuaţii, vulgul dus la extreme şi afişat cu ostentaţie. Mai ales cînd îi văd cum îmi dau tîrcoale şi se dau drept prieteni.

Cum oamenii ok şi de treabă sînt din ce în ce mai rari, cum răbdarea mea e sublimă, dar, de la o vreme încoace lipseşte cu desăvîrşire, am ajuns, ceea ce se cheamă, o scîrbă 🙂 . Aproape că îmi convine să se spună despre mine că sînt a dracului, decît proastă.

Mă întreb, oare unde se termină PRIETENIA şi unde începe INTERESUL?

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. T3or3tic spune:

    numa’ sa nu fie un din pricina vreunui sentiment recent de furie……

  2. gabriella spune:

    Da, asta e 😦 . Bine ai venit pe Joy.

  3. micky spune:

    Mai, mai, dar rau ti-ai mai varsat amarul. Lasa-i si pe ei sa traiasca. Te roade rau pe „ficatei”. Apropos, ai fost vreodata diplomata? Ar fi un subiect bun de dezbatut.

  4. gabriella spune:

    Inconjoara-te tu de ei, draguta. Mie mi-e bine fara ei.
    Da-mi definitia diplomatiei in acceptiunea ta si-ti spun daca am fost vreodata diplomata! 😉

Lasă un răspuns

