Dramele bărbaţilor :-O!

on

Dedicat bărbaţilor! Ei reprezintă majoritatea prietenilor mei, iar eu îmi iubesc prietenii 😉

https://i1.wp.com/www.keysite.com.mx/scripts/articulos/delared/imgs/hombres.gif

Ok. Cu toţii ştim ce drame trăiesc femeile. Sînt arhi-mega-cunoscute. De cele mai multe ori, iscate din nimic. Un kilogram în plus, un rid în colţul ochilor, o unghie ruptă, părul care nu stă cum trebuie sau hainele care nu mai sînt la modă, deşi abia au fost cumpărate… toate stîrnesc adevărate furtuni într-un pahar cu apă.

Dar mult mai interesante mi se par dramele bărbaţilor. Ce, credeaţi că ei nu au aşa ceva??? 😉 Total greşit!

Prima şi care începe devreme de tot, undeva după copilărie şi odată cu intrarea în adolescenţă, şi care durează, practic, toată viaţa, este legată de mărimea… penisului. Pe măsură ce cresc, învaţă că acest lucru poate fi suplinit de mărimea contului din bancă, al maşinii din parcare/garaj şi al dimensiunii viloiului. Nu vreau să se înţeleagă că toţi cei care posedă ce-am înşirat eu mai sus sînt complexaţi!

Un amic mi-a mai sugerat o altă dramă a bărbaţilor, tot de factură… sexuală. Veşnica întrebare, a avut sau nu orgasm? Dramatic, nu? Merci, Cris 😉 (CristineL – Interzis proshtilor !)

O altă dramă de dimensiuni impresionante este cea legată de pierderea podoabei capilare (ştiţi cum e cu părul deştept…). Dar pentru că natura compensează pierderile, pe măsură ce părul se duce, ea, natura, îi binecuvîntează pe majoritatea cu ceea ce popular numim, „monument în cinstea eroului cazut”,  adică cu burtă (femeile isteţe s-au prins cine e „eroul căzut„).

Şi ştiţi cum se numesc femeile care nu pun botul la vrăjelile lor? Eu le zic deştepte, dar o să fiu contrazisă. Asta intră tot la capitolul drame, eşecuri, nereuşite. Rezultatul: cu cît mai multe refuzuri la activ, cu atît mai mare drama.

Iar dacă credeaţi că femeile bîrfesc, atunci nu cred că aţi fost foarte atenţi la discuţiile sexului tare. Pentru că ceea ce fac ei nu se cheamă bîrfă, ci discuţii, nu-i aşa? Dacă aţi avut ocazia să-i ascultaţi, atunci ştiţi că am dreptate. Asta nu face parte din categoria drame, dar nu puteam să ratez ocazia. V-am spus că sînt cam scîrbă de la o vreme!

Aştept cu interes participarea voastră la completarea dramelor pe care bărbaţii le trăiesc zilnic. E un subiect interesant rău de tot!

Joy                              

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. kaLoo spune:

    10 sau 20 nu conteaza ci depinde cum lucreaza!

  2. gabriella spune:

    Da, da, stiuuuu… Decit mare si bleaga, mai bine mica si jucausa. Dramatic! 🙂 🙂 🙂

  3. Tomitza spune:

    1. marimea penisului – drama adevarata.
    2. orgasmul partenerei – mai mult sau mai putin. 😛
    3. parul – ??? 🙂
    4. barfa – nu credeam ca o sa zic asa ceva, dar barfele barbatilor reprezinta cam 40% din total, insa sunt mult mai incisive, caustice. 😀 recunosc pe drept asa ceva. am avut un coleg la predeal care nu stia nimic (era moldovean, insa nu din aceia cu inteligenta nativa filosofic-populara – „filosofia s-a nascut la sate”, ci din aceia foarte prosti), decat sa barfeasca…

  4. gabriella spune:

    Cind vad cum imi dau dreptate barbatii imi creste inima de mindrie 🙂
    imi place blogul tau, si eu iubesc pamfletul.
    Bine ai venit pe Joy! 😉

Lasă un răspuns

