Test de perspicacitate!

on

Inspirată de Dan (http://danpop.wordpress.com/) care postează pe blogul lui teste de perspicacitate, care mie îmi plac foarte mult 🙂 , şi mulţumită şi lui Cris (http://eblogs.ro/cristinel/) care îmi trimite mailuri interesante, vă propun şi eu un test de genul asta. Cei care l-aţi primit pe mail, rog nu dezvăluiţi secretul 😉

Avem un om mut, acesta vrea sa cumpere o perie de dinti. Cum se exprima?  Incepe sa-i imite vanzatorului ca se

spala pe dinti, acesta il intelege si reusesc tranzactia.

Avem un om orb, care vrea sa-si cumpere ochelari de soare, cum se va exprima?

Joy

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Boris spune:

    Pai vorbeste cu vanzatorul ca e decat orb nu? nu e si mut! 🙂

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    🙂 🙂 🙂 Trebuie sa caut teste mai grele, am cititori prea inteligenti pentru astfel de teste!

    Apreciază

  3. Tomitza spune:

    :))
    cum se va exprima orbul?! tare!
    culmea culmilor: mutul sa ii zica surdului ca orbul se uita ciudat la ei!

    Apreciază

  4. Dan spune:

    ms de mentionare … sa mai poposesti pe la mine, mai sunt teste din astea si sigur vor mai urma 🙂

    Apreciază

  5. Rockee. spune:

    Pai daca e orb de ce ar avea nevoie de ochelari de soare? /:)

    Apreciază

  6. gabriella spune:

    Nu stiu, Rockee, persoanele nevazatoare poarta astfel de ochelari. Asa am gasit textul pe net si l-am preluat. Bun venit pe blogul meu 😉

    Apreciază

  7. kotty spune:

    daca e orb nu inseamna ca e si mut,deci cere o pereche de ochelari.alte intrebari mai grele nu sunt?

    Apreciază

  8. gabriella spune:

    😉 Promit k o sa pun pe blog si alte intrebari, mult mai grele. Bine ai venit pe Joy!

    Apreciază

Lasă un răspuns

