69, 96, 69

(poza de pe www.mazgalici.ro)

Am o grămadă de subiecte despre care aş vrea să scriu pe blogul meu, dar, efectiv, nu mai am timp. Pe lîngă jobul zilnic şi revista pe care o scriu lunar (Insieme), m-am mai bagat în două proiecte foarte faine despre care vreau să vă povestesc cîndva. Aşa că ziua de 24 de ore nu-mi mai ajunge! 🙂

Totuşi, nu pot să nu remarc şi să nu scriu despre cel mai primar dintre primari, primarul Vanghelie Marean, care este, şi care, cu puţin noroc, la sfîrşitul carierei sale, va putea să scoată pe piaţă o colecţie de almanahe (ce vor deveni bestseller-uri, cu siguranţă!) care să cuprindă toate gafele pe care acest clasic în viaţă le-a făcut de-a lungul timpului.

Deci, nu pot să nu mă întreb: la ce fotomodel se gîndea Marean cînd a emis inepţia aia cu dimensiunile 69, 96, 69? Să fie, oare, primul manechin al ţării, mezina Lenuţa Băsescu, întîiul model al României?

Joy

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Boris spune:

    cred ca se gandea la pozitita 69 😛

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    Pozitia 96 cum o fi? 🙂

    Apreciază

  3. kaLoo spune:

    tristu’ asta nici la ADP nu ar trebui sa lucreze…. provoaca sila si greata!

    Apreciază

  4. Lexa spune:

    Tzt, tzt, tzt… Inca o data, creierul academic al domnului Vanghelie si-a pus rotitele in miscare si a debitat una antologica.

    Apreciază

  5. Tomitza spune:

    69, 96, 69? deja vorbim de balena albastra. trecand peste – fotografia este bestiala, chiar daca toata lumea are momente de acest gen (numai ca nu au fost capturate de camera). 🙂

    Apreciază

  6. Kiss spune:

    Monstrii astia ne conduc tara :))

    Apreciază

  7. gabriella spune:

    Cine ne pune sa ni-i alegem? Bine ai venit pe blogul meu! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

