Despre lucrurile mărunte…

on

Ieri am stat cîteva ore pe o bancă în parcul IOR.

Îmi place mult parcul ăsta, e unul din motivele pentru care nu aş locui în nicio altă zonă a Bucureştiului. Aici băncile sînt aşezate cu faţa spre lac. Aş sta aşa, fără sa fac nimic, doar să privesc la raţele sălbatice care se plimbă liniştite cu cîrdurile de pui, la broaştele ţestoase sau la peştii care înoată fără nicio grijă, ore în şir…

Sînt atîtea locuri frumoase în Bucureşti unde chiar te poţi relaxa fără sa te coste prea mult.

După cîteva săptămîni de agitaţie, am preţuit seara de ieri aşa cum poate, dacă aş fi petrecut acele cîteva ore în alt moment al vieţii mele, nu aş fi ştiut să le preţuiesc.

Cred că uneori trecem prea grăbiţi prin viaţă şi scăpăm din vedere lucrurile mărunte care ne pot aduce momente de linişte, de pace şi de relaxare. Nici nu ne dă seama cîtă nevoie avem de astfel de momente.

https://i0.wp.com/www.compendium.ro/adrian/ior/lac_amurg.jpg

http://www.compendium.ro/adrian/parcul_ior.htm

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Tomitza spune:

    am stat in acea zona si am prieteni pe acolo… ziua e ok, dar cica noaptea e de evitat… :)) oricum, frumos loc, ca oricare alt lac din Bucuresti – singurele oaze de natura din aceasta urbe.

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    Nu mai este chiar asa de periculos… cartierul s-a schimbat f. mult (in bine!) 🙂

    Apreciază

  3. irina spune:

    …Daca aruncam o privire la parcurile asemanatoare din afara…tot dezamagiti ramanem…

    Apreciază

  4. cristinel spune:

    Eu is indragostit de Parcul Tineretului, acolo ma reculeg…

    Apreciază

Lasă un răspuns

