La mulţi ani!

on

https://i1.wp.com/www.technorati.ro/files/la-multi-ani.jpg

Ieri a fost ziua Italiei. Petrecere mare la Ambasada de la Bucureşti, invitaţi de seamă din ambele ţări… Nume cunoscute: Adrian&Dana Năstase, „primarele” Oprescu, Victor Ponta, Soprana Mariana Nicolesco, asta ca să enumăr doar cîţiva dintre oaspeţii români pe care am reuşit să-i ţin minte, domnul Adolfo Urso, Vice-Ministrul Dezvoltarii Economice din Italia şi gazda evenimentului, Ambasadorul Italiei la Bucureşti, domnul Mario Cospito.

Tot ieri a fost şi ziua unei doamne pe care eu o admir foarte mult şi care, după umila mea părere, atunci cînd a făcut televiziune a ştiut să o facă cu talent, chiar dacă unii au contestat-o (de, nu se poate să te iubească toată lumea şi nici nu e indicat!): Teo Trandafir.

Şi tot ieri a fost ziua unui prieten pe care, mărturisesc cu ruşine, l-am felicitat printr-un mesaj abia pe la 10 seara, nu pentru că aş fi uitat, ci pentru că abia atunci se încheia ziua mea de muncă şi mă întorceam spre casă.

Aşa că acum, pe blog, vreau să urez din nou un sincer La mulţi ani, în ordinea importanţei pentru mine:

La mulţi ani, Cris!

La mulţi ani, Teo  Trandafir!

La mulţi ani, Italia!

Joy

Lasă un răspuns

