Mi-am recuperat blogul: www.eblogs.ro/gabriella :)

on

Imaginaţi-vă că Zoso, Cabral, Badea sau Piticu se aşează într-o zi în faţa computerului, dau să-şi deschidă blogul şi se trezesc că nu mai au ce să deschidă. Blogul lor, pur şi simplu, a dispărut…

Aşa am păţit noi, cei cu blogurile găzduite de eblogs.ro. Prin nu ştiu ce minune eblogs şi-a revenit şi, odată cu el, evident, şi-au revenit şi blogurile noastre.

Partea rea e că blogroll-ul meu e varză, am căzut în top Zelist vreo 7000 de poziţii, m-am umplut de spume aproape o lună şi mi-am căutat pe tot Netul articolele, că de bună ce sînt trebuia să le las pentru posteritate pe alt blog (hai, că fac şi eu haz de necaz, nu vreau să mă laud).

Partea bună e că acum am două bloguri (e adevărat că sînt amîndouă la coada clasamentului, dar, deh! asta e viaţa).

Ne vedem, aşadar, pe două bloguri  (sună a „două lozuri” şi alea necîştigătoare), pe http://www.eblogs.ro/gabriella şi pe http://www.gabrielajoy.wordpress.com.

Vă pup,

Joy

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Tezeu spune:

    Auzi… da’ ti-ai recuperat si pozitia in zelist?

  2. gabriella spune:

    Mi-o recuperez, gratie celor ca tine care ma citesc… Merci! Bine ai venit si aici…

  3. Nautilus spune:

    Bravos… ne bucuram toti eblogerii , ca niste copii 🙂

  4. gabriella spune:

    Daaaaaaaa!!!!! 🙂 🙂 🙂
    Odata ce-l ai, chiar devine parte din viata ta… sa speram k nu vom mai pati asa ceva, eu am incercat acum sa trag un semnal de alarma :(, nu stiu cit am reusit…

  5. Nautilus spune:

    Si eu sper ca nu se va mai intampla! Ce putem face insa, nu stiu exact.
    Imi uitasem si parola…dar am cautat unde am scris-o cifrat: pe hartia speciala, in sertarul special, evident.

  6. gabriella spune:

    🙂 Cred ca parola la un blog la care ti este asemeni unui microb, iti intra in singe, si chiar daca ai impresia ca ai uitat-o, in momentul in care te afli in fata tastaturii, ti-o reamintesti…

  7. Nautilus spune:

    Nu e cazul meu, asta e…

  8. Nautilus spune:

    P.S. La testul cu florile am iesit „gura leului” ( snapdragon )

Lasă un răspuns

