Adio…

on

Mă doare sufletul cînd aud cuvîntul asta… ştiu ce înseamnă să pierzi definitiv un om pe care îl iubeşti!

Cu toate astea, duminică am spus unei persoane Adio, unei persoane pe care am iubit-o. Nu o mai vreau în viaţa mea. Ştiu că este schilodită sufleteşte, că este inadaptată social şi că uneori răneşte din încăpăţînare şi orgoliu (masculin). Dar nu pot să-i accept unui om matur să aibă un comportament urît vizavi de mine (cred că nici unui copil nu i-aş accepta un comportament urît, doar pentru că e mic şi că nu înţelege!).

Minciunile spuse gratuit mi-au făcut rău, atitudinea lui m-a rănit, faptul că a profitat de avantajele relaţiei cu mine (profesional şi social) şi, după ce şi-a atins scopul, a uitat să zică pînă şi  mulţumesc, toate astea m-au determinat să-l scot din viaţa mea…

E păcat, pentru că experienţele de genul asta ne împing la a nu mai avea încredere în oameni… şi, uneori, noi sîntem, de fapt, cei are pierdem cel mai mult, nu cei care ne-au făcut rău.

Joy
https://i0.wp.com/www.phillyhealthinfo.org/images/uploads/Sad.jpg

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. julierock17 spune:

    Am patit si eu acelasi lucru!Si ghici ce?inca nu mi-am revenit…si nici macar nu am putut sa spun adio, a fost ca in melodia aia, Adio,deci pe curand!

  2. gabriella spune:

    Eu nu mai vreau un astfel de om in viata mea. Punct. Daca este un cistig sau o pierdere o sa vad in timp. Bine ai venit pe blogul meu Julie 😉

Lasă un răspuns

