Noi vrem respect

on

Dar mai ştim să respectăm? https://i0.wp.com/iowabiz.typepad.com/photos/uncategorized/2008/01/20/respect.jpg

Joy 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ady Tilica spune:

    trebuia sa gasesc un articol la care sa comentez….ceva. Si l-am ales p-asta, din „binecuvantatul motiv”…:P…: imaginea. pe care am folosit-o si eu intr-una din „scrierile virtuale” ale mele….si legate tot de acelasi subiect…respectul.
    In mare (la fel cum l-am si citit), blogul tau e interesant cu articole de aceeasi caracteristica…si ma bucur ca am dat de el, printr-un banal search pe GOAGAL…cautam maxima zilei.
    Totusi, imi permit, cu permisiunea ta, sa iti spun ca articolele despre politica nu-mi plac… 1. pt ca scrii doar intr-un sens 2.sunt pline ziarele de politica… E destul! Cred eu…nu si pe bloguri! cel putin nu si pe cele de calitate buna.
    Felicitari! si „butoane functionabile la tastatura” …..si multe idei.

  2. gabriellajoy spune:

    Multumesc pentru aprecieri, dar mai ales pentru critici, Ady, si bine ai venit pe blogul meu. Scriu doar intr-un sens despre politica tocmai pentru ca pe blog nu mai sint jurnalist, ci „exponent al societatii civile :)”, asa ca imi permit, fara prea multe mustrari de constiinta, sa fiu subiectiva… sa scriu asa cum simt …. insa, crede-ma ca daca cei care acum apar intr-o lumina favorabila pe blogul meu la un moment dat ma vor dezamagi vor intra in gasca „politichiei de margaritar” 🙂 🙂 🙂
    Si cum sa nu scrii despre unii dintre „minunatii’ nostri politicieni cind sint atit de … saraci cu duhul? 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

