Mai votează cineva în România?

Mă uit cu stupoare, asemeni multor români, la felul în care preşedintele Băsescu interpretează legea fundamentală după bunul său plac. Nu aveţi senzaţia că ne întoarcem iar la comunism, tot cu un ...escu în frunte şi tot cu Elene pe lîngă el?

Mărturisesc că mi-a plăcut Băsescu pe vremea cînd candida pentru funcţia de primar al Bucureştiului, deşi mare lucru n-a făcut pentru Capitală. Nici nu avea de gînd să facă ceva! Era doar o trambulină pentru Cotroceni, marele vis. Ulterior a devenit o alternativă la plaga numită PSD şi noi, românii, l-am votat, însă fără speranţe prea mari de „a trăi bine”.

Acum, pe ultima sută de metri a mandatului, acest om îşi  arată adevărata faţă. Este poate mai rău decît Vadim. Ăsta, cel puţin, nu-şi ascunde felul de-a fi!

În ceea ce-l priveşte pe Geoană, el este reprezentantul PSD-ului şi, bine ar fi să ne amintim proverbul care spune că dacă te-ai fript cu ciorbă, sufli şi-n iaurt. Deşi, am un feeling!

Varianta unui candidat independent pare, poate, cea mai viabilă soluţie pentru România la momentul actual. Dar, din nefericire, singurul candidat independent este don doctor Oprescu, care, după părerea mea, dacă ajunge preşedinte, după cinci ani de mandat nu se va putea lăuda decât cu un malpraxis prezidenţial.

Cît despre Antonescu, deşi nu are tupeul şi nesimţirea majorităţii contracandidaţilor săi, acesta nu poate miza pe bun-simţ pentru a cîştiga procente, pentru simplul fapt că noi nu prea mai cunoaştem sintagma. El pare genul de candidat care se adresează elitelor, iar elitele nu depăşesc numeric masele (din nefericire!). Cred că şi-a ales cel mai prost slogan. Dacă vrei să-ţi atragi gloata, vorbeşte-le limba!

Pe lîngă toate aceste aspecte (este strict opinia mea!), rămîne totuşi întrebarea cheie: MAI VOTEAZĂ CINEVA ÎN ROMÂNIA?

http://hultan.files.wordpress.com/2008/11/vot5.jpg

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alecsandru spune:

    Si daca mergem la vot…avem cu cine vota? ca eu am impresia ca nu… 😛
    O saptamana usoara.

    Apreciază

  2. gabriella spune:

    Asta e si parerea mea, ca nu prea ai de unde alege! Merci pentru blogroll si bine ai venit pe JOY. O saptamina reusita si tie. 🙂

    Apreciază

  3. gabriella spune:

    Blogspot=restrictie!!! 🙂 Parca nu stii!

    Apreciază

Lasă un răspuns

