Pe ce aruncă Băsescu banii ţării!!!

Duminică a fost sărbătoare, Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavril. Printre cei aproximativ 1300000 de români care s-au serbat a fost şi subsemnata. Surprize mai mult sau mai puţin plăcute, telefoane şi mesaje de La mulţi ani! de la persoane despre care am crezut că m-au uitat, dar şi lipsă mesaje de la persoane de la care nu m-aş fi aşteptat… În fine, e mai puţin important asta.

Importantă este „Surpriza” pe care am găsit-o ieri, cînd m-am întors de la serviciu, la cutia de scrisori. Am pus ghilimele pentru că surpriza a fost una de tot rahatul, făcută de întîiul bărbat şi marinar al ţării. Da, v-aţi prins, de Băse. (Nu vreau să fiu considerată ipocrită. Din lipsă de alternativă l-am votat o dată, asemeni multor cetăţeni ai patriei la vremea aceea.)

Deci, surpriza de la cutia poştală a constat într-un plic, pe care era trecut numele meu(!) şi adresa de domiciliu, iar în plic o felicitare, cu ocazia zilei de nume, semnată de Traian Băsescu.

Aşa că, într-un an de criză financiară, cînd nu avem bani cu care să plătim salariile profesorilor şi pe cel al medicilor, cînd subvenţiile pentru crescătorii de animale sînt sublime, dar lipsesc cu desăvîrşire, pe scurt, cînd ţara chiţăie după bani, El lidero maximo Băsescu îşi permite să dea bani pe plicuri, felicitări şi taxe poştale. Minunat gest!

Dacă o astfel de „atenţie” costă cam 2,5 lei bucata, un calcul simplu arată că  2,5X1300000=3250000 Ron, adică aproximativ 755800 euro.

Aşa că vă rog să nu vă mai plîngeţi că ţara este săracă (oops! stai că şi eu mă plîngeam mai sus!!!) şi să nu-l mai acuzaţi pe premierul demis, în funcţiune, reloaded, Emil Boc 1, 2, 3… n că minte atunci cînd face afirmaţii de genul că sînt bani. Cînd aproape 1 milion de euro se duc pe felicitări.

V-aţi prins că sînt bani (v-am demonstrat simplu) doar că sînt gestionaţi în favoarea unui singur om. Adică, sînt cheltuiţi pe ce vrea muşchiul lui!

Joy

https://i0.wp.com/www.newhomessection.com/blog/wp-content/plugins/2009/09/Stop-Spending-Money.jpg

Lasă un răspuns

