Cine intră în turul 2?

De cînd a început campania asta prezidenţia(bi)lă, absolut „mi-nu-na-tă”, mă tot uit la sondajele realizate de diverse companii specializate, care se întrec, care mai de care, în a da pronosticuri despre cine intră în turul doi cu Băsescu şi cum, oricine ar intra, l-ar bate măr.

Am făcut şi eu un sondaj, fără voia mea, în rîndul cunoscuţilor mei, şi vă dau cuvîntul meu de onoare că nu l-am auzit pe niciunul spunînd că mai votează cu Băsescu!!!

Şi-au pus companiile astea vreodată întrebarea că poate Băsescu nu mai intră în turul doi? Că poate scenariile acelea de fraudare nu vor funcţiona? Şi că în turul doi vor intra Antonescu şi Geoană?

TURUL DOI

http://desprepsd.files.wordpress.com/2009/03/crin-antonescu1.jpg VS. http://cristianrobucorcan.files.wordpress.com/2009/10/mircea-geoana-discurs1.jpg

PS: Dacă va fi aşa, că marea finală se va disputa între Geoană şi Antonescu, aş vrea să văd dacă vreunul dintre trusturile media care tot comandă astfel de sondaje vor avea curaj, după alegeri, să discute despre credibilitatea şi profesionalismul acestor companii!

Joy

Lasă un răspuns

