Care ai „furat” ciolanul, neamule?

https://i0.wp.com/www.vidu.ro/aiumor/pisica-mananca-ciolan.jpg

În primul rînd vreau să-i dau o bilă albă lui Vadim, deşi nu agreez genul. A fost primul politician, candidat la preşedinţie, care a strigat că se fură la vot în România. Evident, toată lumea ştia asta, dar au preferat să-l eticheteze drept paranoic şi nebun şi să rîdă de el. Urmarea: hoţii au dat peste nişte hoţi şi mai mari, iar ţara se duce dracului! Bravo dom’ Vadim!

Indiferent cine ar fi ieşit preşedinte, şi vorbesc aici de cei doi, Geoană şi Băsescu, niciunul nu ar fi cîştigat pe bune. Om fi noi o ţară de imbecili, dar hai, să fim serioşi, doar nu-şi imagina cineva că ne ducem la vot să votăm virgine. Ne-am dus ca să avem de unde veni, că, indiferent ce-am fi votat, tot un rău am fi ales.

Utopic vorbind, singurul lucru normal şi decent pe care politicienii ar trebui să-l facă acum, ar fi să o lase aşa cum a picat şi peste cinci ani să schimbe legea referitoare la vot şi să se permită utilizarea acelor cărţi de alegător. Din start, ar dispărea votul multiplu. Spun utopic pentru că aşa ceva nu se va întîmpla în veci! Cum să schimbi ceva ce funcţionează în favoarea ta? Chiar dacă uneori te mai trezeşti că funcţionează şi în favoarea opoziţiei… Riscurile meseriei 🙂

Dar cum normalitatea şi decenţa nu se pupă cu politica te întrebi ce ne mai rămîne de făcut.

Poate să emigrăm în masă? Dar la ce bun… Nu politicienii vor avea de suferit, ci tot noi. Să nu mai mergem la vot? Ar fi o soluţie. Dar vor merge ei la vot şi cineva tot va ieşi pînă la urmă. Să punem în fruntea ţării un independent necontrolat de nimeni şi fără bube în cap? Ar fi o idee. Dar, probabil, îi vor „fabrica” politicienii nişte „bube” şi atunci ne vom întreba pe cine să mai credem.

Aşa că nu ne mai rămîne decît să ne ducem la vot doar ca să facem mişcare pentru că, mai ales după o anumită vărstă, face bine la sănătate, să ne doară la bascheţi de cine stă la cîrma ţării că, oricum, toţi sînt o apă şi-un pămînt, şi, eventual, aşa de fun, să punem pariuri cu prietenii cine fură mai cu talent.

O să închei mai puţin original, dar mi se pare că fraza merge de minune: România este o ţară minunată, păcat că-i locuită!

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Recunosc, m-am dus la vot ca sa socializez. sunt abroad, asa ca o intalnire cu o parte a comunitatii mi-ar fi facut bine. Dar, semn rau: in drum spre ambasada am fost lovita de o motocicleta… sau sa fie semn bun ca eu am ramas in picioare, iar motociclistul a cazut? 😀

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Pare un semn ca motociclistii sint un pericola public! 🙂 Sper ca tu esti ok… Bine ai venit pe blogul meu, este prima urare de bun venit pe care o fac de cind m-am mutat in alta „casa” 🙂

    Apreciază

  3. mihai spune:

    LASA NE….LASA NE………….MAI USOR CU POLITICA……..TOT CU BASESCU INAINTE SI ACUM SI PESTE 5 ANI…….:)))))))))))))))))

    Apreciază

  4. gabriellajoy spune:

    Grasuleeeeee… nu mai pupi tu sala cu mine 🙂 sa te duci cu Basescu la sport „si acum si peste cinci ani” 🙂 🙂 🙂 Bine ai venit pe blogul meu, cind facem si noi un blogroll?

    Apreciază

Lasă un răspuns

