Dictatura reinstaurată!

Noi nu ştim să păstrăm ce-am obţinut cu jertfă: LIBERTATEA. După fix 20 de ani de la Revoluţie sîntem pe cale să reinstaurăm din nou dictatura. Ştiu că sună fantasmagoric şi paranoic, dar peste un timp mulţi îmi vor da dreptate. Deci, vă rog, nu vă grăbiţi cu afirmaţiile.

Aşa au început toate dictaturile: cu impunerea voinţei unui singur om. Avem de azi un nou/vechi prim ministru, Emil Boc, numit împotriva majorităţii parlamentare, dar prin voinţa unui singur om: Traian Băsescu, preşedintele României.

Va trece de Parlament la limită de voturi, scremut, impus. Şi cred că tot aşa, nu peste multă vreme, se va schimba şi legea fundamentală a ţării: Constituţia. Se va schimba tot la „cererea” unui om, aceluiaşi, care îşi va impune voinţa în ciuda faptului că voinţa lui va sfida orice decenţă. Noua Constituţie, probabil, va da dreptul preşedintelui să candideze la preşedinţia ţării de cîte ori „îl ţine”,  nu să aibă doar două mandate aşa cum prevede legea acum. Pe principiul „mi-a plăcut, mai vreau o dată… şi înc-o dată… şi înc-o dată”.

Dacă vi se pare un scenariu S.F., iar timpul va demonstra că nu am dreptate, să sperăm că din asta va ieşi un film bun cîndva. Şi să dea Dumnezeu să n-am dreptate. Dar feeling-ul meu e altul!

http://grapefruits.files.wordpress.com/2009/10/caricatura-basescu-boc11.jpg

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Herry spune:

    Sa speram ca nu ai dreptate, desi se spune ca speranta moare ultima… la noi in Romania cred ca a murit prima, acu om trai si om vedea ca pana la urma oricare ar fi acolo tot mai bine nu cred ca era.

    PS: team adaugat in blogroll cu noul link… in curand o sa imi schimb si eu locatia dar te anunt 😉 spor si misto blogul

    Apreciază

    1. Herry spune:

      PS: acelas herry care are blogul herry2.blogspot.com… asta de pe word press e un alt proiect:P

      Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Oky, Herry, m-am prins k tu esti :). Merci pt. comentarii si pt. laudele de la versuri si bine ai venit pe blogul meu. Succes in toate proiectele!

    Apreciază

Lasă un răspuns

