Job pentru o tipa pasionata de social media

10 argumente:

1. Licentiata in Jurnalism. Cu pregatire postuniversitara in „Comunicare si managementul resurselor umane”.

2. Pregatire profesionala in hair style vreo trei ani (o nebunie din tinerete, la batrinete poate prinde bine 🙂 ). Plus ca mai scoteam si bani din design cind eram prin facultate si mai participam si pe la concursurile Doinei Levintza. So, i’m good, baby!

3. Experienta in coordonare proiecte media on line si scris. Numai vreo 8 ani experienta in media!

4. Dupa o saptamina in WordPress, blogul meu a ajuns la aproape 100 de vizitatori unici pe zi si sint o modesta. Si am si Facebook!

5. Vorbesc si scriu corect romaneste!

6. Sint „geamana”, deci comunicarea nu va fi un impediment.

7. Stiu ce inseamna un job „de acasa”, asa ca n-am probleme cu respectarea dead-line-urilor.

8. Pun pasiune in ceea ce fac. Asta conteaza foarte mult!

9. Imi place sa scriu. Dar imi place si sa citesc 🙂 .

10. Ultimul argument, dar nu in ultimul rind: MI-AR FACE PLACERE SA VA CUNOSC!

Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Dan spune:

    Stimata doamna, suntem nevoiti sa va refuzam aplicatia dintr-un motiv foarte bine intemeiat: nu aveti cont de twitter 😛

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Stimate domnule, cu regret va informez ca eu am inventat twitter-ul ;)… ce-i ala twitter??? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

