2009 – Anul Boului, al boilor si al vacilor

Vorbeam aseara cu niste prieteni (adevarati!) despre anul 2009. Ce a caracterizat acest an pe plan personal pentru fiecare dintre noi, lasind la o parte criza si crizatii. 🙂 Si ma plingeam ca anul asta, ca niciodata, m-am lovit de imbecili intr-o veselie! Parca am avut magnet, nu alta.

2009 a stat sub semnul Boului, cica un semn al devotamentului. Pentru mine a fost un an ok din punct de vedere financiar, un an bun in ceea ce priveste sanatatea, dar un an dezastruos in privinta „prietenilor”. Si asta tocmai la capitolul devotament! Pentru ca eu am dat numai de boi (si vaci) care au profitat de faptul ca sint genul de om bun care iti intinde o mina de ajutor cind te vede la pamint si nu-ti cere nimic in schimb, iar ei s-au comportat mizerabil in relatia cu mine. Pe principul „facerea de bine…”.

Nu pot sa spun ca ma pling foarte tare. Daca esti sanatos, restul nu mai conteaza. Dar ramin cu un gust amar si nu pot sa nu ma intreb: a fost Anul Boului sau Anul Boilor?

PS: Le multumesc prietenilor mei adevarati ca exista si ca sint linga mine cind am nevoie de ei!          

            

Joy

Lasă un răspuns

