Testul „Dr. Phil”

on

Eu am obţinut 44 de puncte. Încercaţi si voi pentru că este destul de interesant. Succes!

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alexandra spune:

    La multi ani si un 2010 plin de bucurie!

    Am facut testul si mi-a iesit un punctaj de 32. Tin sa precizez ca ma regasesc in descrierea facuta de Dr. Phil. 🙂

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    La multi ani si un an plin de reusite si impliniri iti doresc! Si mie mi s-a potrivit testul 🙂

    Apreciază

  3. Herry spune:

    eu am facut 47 de puncte…. desi la unele intrebari oscilam intre 2 variante de raspuns 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

