Mario, eşti puţin cam beată!

on

Se întîmplă şi la case mai mari!

mariah_carey0787.jpg Drunk Mimi ;) image by sskatsarov La festivalul internaţional de film din Palm Springs, Mariah Carey a câştigat premiul pentru Revelaţia Anului, însă s-a făcut de râs. Actriţa a fost răsplătită pentru rolul din Precious, dar…n-a fost în stare să ţină un discurs coerent. Ba chiar a şi inventat nişte cuvinte, inspirată de aburii alcoolului.

„O, Doamne! Pentru tine, Mariah, pisicuţo! Nu cred nici eu…Nu, nu înţelegem…OK…Te iubesc! Trebuie să spun că este…şi vă rog să mă iertaţi…sunt puţin…”, a declarat diva.

Cineva din public a strigat că e beată, iar Mariah a recunoscut fără să aibă vreo remuşcare.

„În această seară, am cunoscut-o pe Helen Mirren. Am fost foarte încântată…Nu mi-a venit să cred. Geniala Helen Mirren. De la regină la divă. Da, aşa e! Trebuie să aplaudaţi! Scuze! Câteodată, devin puţin….ştiţi voi…dificilă. Sunt foarte recunoscătoare. Vă mulţumesc tuturor că mi-aţi ascultat micul meu „descors”…Şi Dumnezeu să vă binecuvânteze! Aveţi grijă!”, a adăugat artista.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. madalinutza spune:

    stii cum se zice..se intampla si la case mai mari..dar la ei cand se intampla ii stie toata lumea

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Auzi, ce zici, daca preia Mariah Carey cintecul asta il duce in topuri pina pe locul I sau tot mai bun ramine Gica Petrescu? 🙂 Bine ai venit pe Gabriellajoy’s Blog!

    Apreciază

Lasă un răspuns

