Explicaţie! De ce Joy?

De o lună de cînd mi-am mutat blogul de pe eblogs pe wordpress (din motive de cauză!), blogul meu s-a numit „Gabriellajoy”. Acum o să se numească din nou…

https://i2.wp.com/www.thejoycollective.co.uk/blog/uploaded_images/Joy-Flower-Logo-746885.jpg

… aşa cum, de altfel, s-a numit de cînd l-am creat prima dată. Cei care mă cunosc de pe vremea cînd scriam pe eblogs ştiu asta!

I-aş fi spus aşa de la început: Joy… de cînd am venit în wordpress, însă nu ştiu să folosesc prea bine noua „gazdă”. Mi-a trebuit o lună să mă prind de treaba asta 🙂 .

Acum, dacă tot am ajuns la capitolul descoperiri, cine îmi spune şi mie pe ce „butoane” trebuie să apăs ca să îmi pun nişte bannere de reclamă în partea dreaptă, dar în tema asta, pe care mi-am ales-o? Unde naiba copiez codul HTML că sînt varzăăăă… bine că ştiu cum să deschid computeru’ 😉 .

JOY

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Dan spune:

    Gabriela (aka Joy 😛 ), reclama google (adsense) nu iti poti pune pe domeniu wordpress, astia nu-ti dau voie. Insa, reclama de orice alt fel (care nu contine javascript) iti poti pune usor cu un text widget (Appeareance->Widgets)

  2. gabriellajoy spune:

    Am vazut asta cu widget-urile… dar, in eblogs, intram intr-o chestie care se numea add units unde copiam un cod HTML, care se transforma in widget… dupa care mergeam in meniul de unde imi alegeam tema blogului si puneam widget-ul respectiv in coloana din dreapta blogului… aici nu stiu pasii… 😉 nu vreau sa pun nimic de pe google… sau, nu stiu… vreau niste bannere asa cum aveam pe vechiul blog.. poze!!! 😦 offfff, ce complicata e viata!!! 🙂

  3. gabriellajoy spune:

    Uite, de exemplu bannerul de la zelist…. cum il pun??? 😦 nu ca ar fi ceva de zelist-ul asta, dar nu am gasit alt exemplu 🙂

Lasă un răspuns

