Joke of the year in Romania

La  zoo sunt adusi 100 de pinguini, 99 de femele si un mascul. Pentru a fi  depistat masculul sunt adusi 3 dintre cei mai destepti presedinti de  stat: Obama, Nicolas Sarkozy si Traian Basescu. Intra primii doi,  pe rand bineinteles, si dupa 20 minute ies cu pinguinul depistat de ei ca  fiind mascul. Amandoi dau gres. Intra al nostru Traian si in 20 de secunde  iese cu masculul de mana. Toata presa curioasa cum a facut……

El  raspunde: „Le-am spus: SA TRAITI BINE ! ” si unul dintre ei mi-a raspuns  „Sa-mi sugi p….!”http://dragossorinnicula.files.wordpress.com/2009/11/traian_basescu_traitibine.jpg

Eu v-am zis ca ăsta e noul Bulă al României… 🙂

JOY

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Herry spune:

    Se stie:)))))) nai cei face:))))

Lasă un răspuns

