Ministrul Oprea a trimis ajutoare în… TAHITI!

https://i0.wp.com/storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1687/3854650/1/gabriel-oprea.jpgMotto:

General cu 4 stele, actual ministru al Apararii, caut meditator la geografie. Rog seriozitate! Oprea.

Un incident hilar a avut loc ieri in Tahiti, dupa ce un batalion de vanatori de munte din Romania a fost subiectul unei crize isterice de ras pe insula paradiziaca din Polinezia Franceza.

Din cauza unei confuzii regretabile, Ministerul Apararii a gresit destinatia ajutoarelor pentru victimele cutremurului din Haiti, expediind un batalion de vanatori de munte, precum si 2000 de tone de provizii, apa, paturi, medicamente si alimente intr-o directie total opusa, respectiv in insula Tahiti, aflata in Pacificul de Sud.

„Eu zic ca nu trebuie sa facem un spectacol din chestia asta. Adica, numele seamana foarte, foarte mult. Haiti, Tahiti, Mahiti, Papiti. Sa le ia dracu’, suna la fel”, a declarat, pentru times.ro, Gabriel Oprea, Ministrul Apararii. (Sursa: Times.ro)

Joy

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. forevergreen spune:

    Nu poate fi adevarat!!! Asta-i o gluma??? 😀

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Probabil ca nu… Daca minte sursa citata, mint si eu. Aici scriu in calitate de bloger, nu de jurnalist, nu prea am cum sa verific veridicitatea informatiilor intrebind toate partile implicate… Nu cred ca imi raspundea mie Oprea la telefon sa-mi confirme sau sa-mi infirme stirea 🙂 🙂 🙂 Bine ai venit pe Joy!

    Apreciază

  3. Zamfir POP spune:

    „Sursa citată” este un site de glume şi pamflete!!! Deşteptareaaaaaaaaaaaaa!

    Apreciază

  4. gabriellajoy spune:

    E valabil raspunsul de mai sus… Bine ai venit pe blogul meu! 😉

    Apreciază

  5. forevergreen spune:

    Acum am verificat si eu, are dreptate d-l Zamfir, e un site cu poante…

    Apreciază

  6. gabriellajoy spune:

    🙂 Am postat articolul asta in categoria K-TERINK 🙂 🙂 :)… Si-am dat si „sursa”… Blogul meu isi propune sa binedispuna cititorii, nu sa se erijeze in Mediafax!!! De-asta mi-am permis sa merg cu gluma mai departe in comment-uri… 🙂 Chiar n-am crezut ca o sa ia cineva de buna „balaria” asta…
    Sint si lucruri pe care le iau in serios pe blogul meu, cum ar fi filmuletul acela recent cu copiii subnutriti si semnalul de alarma pe care am incercat sa-l trag, dar le bag in categorii distincte…
    Sorry, daca am indus in eroare!
    Nu va suparati pe mine si cititi-mi blogul in continuare. Promit ca merita efortul. Multumesc! 😉

    Apreciază

  7. emiteh spune:

    chestia tare este ca presa internationala a preluat stirea, considerando adevarata , si uite asa de la o gluma la alta, din tantar armasar, ne facuram din nou de cacao in ochii intreggi lumi.

    Apreciază

  8. gabriellajoy spune:

    Si noi, care avem o imagine atit de buna in ochii lumii… 🙂 Bine ai venit pe Joy!

    Apreciază

Lasă un răspuns

