AUTISTUL, noul album al lui Chilian!

Motto:
„Prin orice pot cădea în lumea asta, numai printr-o mare iubire nu.”
Emil Cioran

V-am spus că îl iubesc pe Chilian… Îmi place, aşa cum îmi plac toţi nebunii deştepţi (sau deştepţii nebuni! merg ambele variante 🙂 ).

În martie va scoate un nou album, AUTISTUL.

Florin Chilian „E cam gata. A mai ramas de facut masterul!”

AUTISTUL

Nu-l mai goniţi pe Brâncuşi!
Muzică şi texte Florin Chilian

Ai grijă de tine! 22 Octombrie 1990 Paris
De-ai putea 14 Februarie 1997 Bucureşti
Sens interzis 29 Martie 1989 Bucureşti
Dacă… de ce? 6 Ianuarie 1989 Bucureşti
Viaţa ca o curvă 6 Martie 1994 Bucureşti
To…ate… toate… 10 Decembrie 1988 Bucureşti – 30 Ianuarie 1993 Bucureşti
Marş! 7 Ianuarie 1993 Bucureşti
Priveşte-n jur 5 Aprilie 1989 Bucureşti
Atît de rar 2 Iulie 1990 Bucureşti
Oameni singuri 7 Ianuarie 1991 Bucureşti
Ai grijă de ea! 4 Ianuarie 1990 Bucureşti

De-ai putea
14 Februarie 1997 Bucureşti

de-ai
putea să vezi vreodată
tot ce-mi trece prin ochi cînd te văd
n-ai mai putea să te opreşti din
plîns
n-ai mai vedea

de-ai putea

s-auzi vreodată
tot ce nu pot să-ţi spun

cînd vorbesc
n-ai mai putea să-mi spui că ai
să pleci
n-ai mai putea păşi…

de-ai putea

să simţi vreodată
ce e-n inima mea

cînd lipseşti
n-ai mai putea să ştii pe unde
eşti
te-ai rătăci

de-ai putea

să ştii vreodată
tot ce-mi trece prin gînd

cînd te văd
n-ai mai putea să uiţi
s-o iei
de la-nceput

Lasă un răspuns

