Şi premiul de „Scriitor Superior” merge la…

on

… mine! 🙂

Am primit premiul de “Scriitor Superior” (deşi nu merit, pentru ca habar n-am cum se dă un link mai departe!).

http://machiaveliq.files.wordpress.com/2010/02/superior-scribbler-award.jpg

Este un fel de imbold la socializare. Eu l-am primit de la Blogu’ Lu’ Mariciu’ si îl dau mai departe la cinci persoane! Îmi pare rău că jocul e doar pentru cinci persoane, nu-i corect, dar dacă aşa l-am primit, aşa o să-l dau mai departe (cu menţiunea că dau voie oricui să-l preia de la mine şi să-l transmită 🙂 ).

Are şi cîteva condiţii:

1. Cel care primeste titlul de Scriitor Superior trebuie să-l dea mai departe la 5 bloggeri “speciali”.

2. Este recomandat să creeze o legatură pe net. O legatură la blogul prietenos care l-a  premiat.

3. Trebuie să se laude printr-o postare cu ce a primit si să bage linku’ asta în text…

4. Ultimul lucru ramas de facut este sa intre aici, să se treacă în listă (mie nu mi-a ieşit faza cu lista, o să mă mulţumesc cu „gloria ilustrului anonim” 🙂 ).

Acestea fiind spuse (şi scrise), dau premiul mai departe următorilor „Scriitori Speciali”:

Dan Pop

Al Phagora,

Lexa,

Vai Romania

şi ultimul, dar nu cel din urmă, Florin Chilian! 😉

Joy


5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. machiaveliq spune:

    Frumoasă auto-critica, de o subtilitate desăvârşită :))

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Critica „ca” critica (scuza cacofonia), dar poate n-ai sesizat ce tupeu am! 🙂 🙂 :)… Cred ca ma zboara din lista de prieteni de pe Facebook! :))))

    Apreciază

  3. machiaveliq spune:

    Te zboară decât dacă îţi dă Red Bull.. pentru că numai el îti dă aaarrripiii 😀

    Apreciază

  4. Dan spune:

    Dupa lupte seculare care au durat … 26 de ani 😀 , in sfarsit talentul creator imi este recunoscut, toata truda pusa in slujba informarii poporului avid de cultura are acum o semnificatie care transcede simplele pagini ale blogului meu catre materia cenusie a cititorilor … somebody stop me 😛 … tot ce vroiam sa-ti zic e THANKS si o sa-l dau mai departe 😉

    Apreciază

  5. gabriellajoy spune:

    Si Florin Chilian mi-a zis „multumesc” :)… Nu pot sa-i scriu Alexandrei pe blog sa o anunt, poate ii dai tu vestea 🙂 …… nu stiu sa pun comentarii pe Blogspot :)))))))))))))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

