De pe „shtrasele” cartierului Colentina, în faţa Academiei Române

http://rahoveanu.files.wordpress.com/2009/01/elena-udrea.jpg
Aşa i-a tratat Udrea pe membrii Academiei azi!

Aţi aflat probabil ca şi mine astăzi, cu stupoare, pînă unde pot merge tupeul şi nesimţirea unora. Şi dacă n-aţi aflat, o să vă spun eu!

Emineţa cenuşie a României promovată de Băsexu pentru merite deosebite la draqu ştie ce!, geniul cu trei ministere-n unu singur (precum Oul Kinder cu surprize), mirobolanta tanti  Udrea a fost invitată să susţină un discurs la Academia Română.

Culmea tupeului este că a acceptat! Culmea umilinţei este că au solicitat-o!

Pentru cei curioşi, discursul aici!

Daca vă lasă nervii şi nu reuşiţi să parcurgeţi tot textul vă ofer eu ideea principală: construirea unor Ansambluri Rezidenţiale, aproximativ 25000 de locuinţe, „al căror scop principal este acela de a-i stimula pe tinerii specialişti să se îndrepte către satul care are atât de mare nevoie de ei” (am citat din discursul lui Nutzy).

Alooooo, cucoană, tu chiar eşti dusă rău! Oamenii de la sate n-au acces la utilităţile de bază, gen apă, canal, gaze,  şi tu vrei să faci blocuri cu 10 şi 12 etaje în mijlocul Bărăganului??????????

Satul românesc nu are uliţele asfaltate (de altfel, nici marile oraşe nu-s premiante la infrastructură) şi tu emiţi inepţii de-astea? Şi ţi-ai şi găsit unde s-o faci?

Absolventă de şcoală privată cu doctorat luat la sanki

https://gabriellajoy.files.wordpress.com/2010/02/36f0e-elenaudrea.jpg?w=242&h=256Mai bine ţi-ai implanta un pacemaker pe cerebel să-ţi stimuleze neuronu’ şi dacă tot ai surplus de buget la Minister/e donează la Agricultură pentru a investi în proiecte viabile şi vandabile de resuscitare a agriculturii româneşti şi, implicit, a satului românesc. Că tocmai am arătat că se poate, cu Cioloş la Agricultură.

Aaaaa, scuză-mă, am uitat că noţiunile de „strategie” şi „proiecte viabile de scoatere a ţării din criză” nu se găsesc în vocabularul guvernului Boc din care faci şi matale parte. Mea culpa!

Marş înapoi pe shtrase, în Colentina, piţipoanco!

Joy

6 Comments Adăugă-le pe ale tale

  1. machiaveliq spune:

    Soro, nu te lua de Colentina, e locul de unde a ieşit la lumină: EU, Ombladon, Cheloo şi Fane Groparu’ (coleg de generala cu mine.. un anonim dar sapă cele mai adânci gropi :)) Oricum ai „pointu” tau! foarte bun de altfel! Geniale pozele :))

  2. gabriellajoy spune:

    Si eu sint din Salajan, asa ca iti inteleg sentimentul de patriotism🙂 faza e ca madam Nutzi, spaima… nu e din Colentina, e din Buzau! Prin Colentina, pe la arabi, cica si-ar fi facut doar initierea, if you know what i mean… asa am auzit si eu, gurile rele vorbesc🙂🙂🙂

  3. Marc spune:

    Doamna Udrea a revolutionat turismul romanesc in bine si din acest motiv, ea merita tot respectul nostru.

  4. gabriellajoy spune:

    Era un banc care la final suna cam asa: „Minte-ma Pinochio, minte-ma…”🙂 Bine ai venit pe Joy!

  5. huidan spune:

    Ne rîdem, ne rîdem, da aud că EBA va intra în Academia (Politică) Română din prima! Tovarăşii ei, academicieni, se pregătesc să-i omagieze succesurile.Ea pregăteşte un discurs de recepţie despre drogurile uşoare, ce bine fac ele la cap…

  6. gabriellajoy spune:

    Da-mi voie sa ma exprim mai putin poetic: Vai de curu’ nostru’! Bine ai poposit pe Joy!🙂

Lasă un răspuns

