„Sînt frustrat şi complexat, mai mult nu pot!”

on

https://i0.wp.com/www.ziarulunu.ro/download/newcannounce/matreata-2008112608.jpgNu mă deranjează că există oameni care perie, dau limbi şi scutură mătreaţă de pe gulere. E problema lor! E şi ăsta un mod de a transmite mesajul: „Sînt frustrat şi complexat, mai mult nu pot!”

Dar mă deranjează al dracului de mult faptul că există persoane cărora le place tratamentul asta. Le dă o senzaţie de superioritate. Chiar dacă, pe la spate, limbistu’  le-o „trage” cît poate şi de cîte ori are ocazia .

Cred că am mai postat articole de genul pe blog… oi avea şi eu o frustrare. Dar la restul nu mă bag. Nici nu dau, nici nu iau! 🙂

Joy

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. machiaveliq spune:

    Ar merge o carte „Pupincurismul la români” 🙂 Vezi ca eşti la leapşa, uita-te pe blogu’ meu 😀

  2. gabriellajoy spune:

    Daca vrei sa incepi sa scrii una, ma bag coautor…
    Iar sint la leapsa? Iar trebuie sa pun linKuri? La leapsa trecuta, la linkuri, daca dadeai clik pe ce pusesem eu, la toate se deschidea doar „Vai Romania”… apropo, am vazut k te-a prins! 🙂 meserias omul, nu? 😉

  3. machiaveliq spune:

    :)) nu mai pui linkuri.. te scutesc de misiunea asta.. cât despre Vai România.. e super tipu’!

  4. Vania spune:

    Mă străduiesc să nu par lingău, însă mătreaţa mă mai dă de gol…

    1. gabriellajoy spune:

      Lasa, tu sa fii fericit 🙂 Bine ai venit pe-aici!

Lasă un răspuns

