Tot despre mine, dar cu pasă mai departe :)

http://www.enjoymedia.ch/images/gadgets/ClapperBoard(1)_640.jpgSînt iar la leapşa, am primit-o de la Blogu’ lu’ Mariciu. Aşa că, vreau nu vreau, o iau, da’ o şi dau 🙂

3, 2, 1… Action!

1. Cel mai de preţ lucru: Amintirea tatălui meu şi mama.
2. Când sunt supărată: Tac şi mă închid în mine. După un timp răbufnesc 🙂
3. Cea mai frumoasă vacanţă: Vacanţă? Cum arată???
4. Când vreau să mă relaxez: Mă plimb prin parc, ascult muzică pe întuneric sau desenez în creion.
5. Alte locuri unde aş trăi: Constanţa… sau pe la malul mării, în orice caz!
6. Cea mai fericită am fost: Nu ştiu să răspund.
7. Nu spun nu propunerii: De a participa la proiecte interesante…
8. Mă feresc: De proşti!
9. Am emoţii când: Mă laudă cineva.
10. Regret că: Uneori am pierdut timpul.
11. Nu aş renunţa niciodată la: Libertate şi la curajul de a spune ceea ce gîndesc.
12. Cei mai buni prieteni: Cei care mă aceptă aşa cum sînt, nu încearcă să mă schimbe şi care mă suportă 🙂
13. Mă enervez când: văd că răul învinge.
14. O zi perfectă: Toate zilele în care am avut un motiv să zîmbesc au fost perfecte.

Deci, acestea fiind zise şi scrise, o dau mai departe la

Alecsandru,

Herry,

şi lui Adrian Soare, de curiozitate să cunosc şi eu mai bine un om cu Succes Dublu 😉

Joy

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Th3Lov3OfG0d spune:

    Ar trebui sa te decizi intre Alexandru si PrivesteInSus. Nu stiu la cine te+ai gandit, dar te anunt ca nu sunt aceeasi persoana. 😀

    Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Blogul caruia ii trimisesem leapsa este http://nazireat4him.blogspot.com/, dar am luat linkul de la blogul tau… Dar daca accepti, te invit sa intri in joc… Multumesc pentru ca mi-ai atras atentia si bine ai venit pe Joy 😉

    Apreciază

    1. Th3Lov3OfG0d spune:

      Bine te-am gasit! Decizia ramana a ta … te-ai gandit la Alex invita-l pe el ca eu unul nu ma supar, iar daca chiar vrei … nu mi-e exagerat de greu sa raspund la niste intrebari 😉

      Apreciază

  3. Herry spune:

    😛 Leapsa…:P mai prins 😉 oricum interesante raspunsurile tale… is curios ce parere ai u despre ale mele 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

